Promocja wakacyjna na stacjach ORLEN, która trwała od 28 czerwca do 1 września 2024, okazała się wielkim sukcesem. W sierpniu liczba transakcji realizowanych za pośrednictwem aplikacji ORLEN VITAY osiągnęła rekordowe 10 milionów. To potwierdza rosnące zaufanie klientów do oferty firmy.
W tym sezonie letnim, aplikację ORLEN VITAY pobrało ponad 665 tysięcy nowych użytkowników, co stanowi wzrost w porównaniu do ubiegłorocznej promocji. w tej chwili aplikacja jest zainstalowana na prawie 6,5 miliona urządzeń, co czyni ją jednym z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. Dzięki niej użytkownicy mogą obsługiwać różne karty, w tym BIZNESTANK, Kartę Dużej Rodziny i VITAY, przy użyciu jednego kodu QR. W połączeniu z ORLEN Pay, aplikacja umożliwia szybkie i bezpieczne płatności za paliwo oraz usługi myjni bezpośrednio przy dystrybutorze.
– Po raz pierwszy udało się przekroczyć barierę 10 milionów transakcji w miesiącu z użyciem aplikacji. To o ponad 42 proc. więcej w porównaniu do sierpnia ubiegłego roku i oczywiście najwyższy wynik aplikacji w historii. Wizyta na każdej ze stacji paliw ORLEN staje się równoznaczna z użyciem aplikacji VITAY. Jej sukces odbieramy nie tylko jako nieustający wzrost popularności, ale przede wszystkim rosnące zaufanie klientów do naszej marki – podkreśla Jan Tar, Dyrektor Wykonawczy ds. Komercyjnych Sprzedaży Detalicznej.
W ramach wakacyjnej promocji, w każdy weekend, zarejestrowani użytkownicy mogli skorzystać z rabatu w wysokości 35 groszy na litrze paliwa EFECTA. Osoby posiadające Kartę Dużej Rodziny mogły cieszyć się jeszcze większą zniżką – dodatkowe 10 groszy, co dawało łączną oszczędność 45 groszy na litrze. Limit rabatowego tankowania wynosił 50 litrów na pojazd.