Sieć Dino ogłasza przełomową decyzję. Tego produktu już w niej nie kupisz

warszawawpigulce.pl 1 dzień temu

Gigant handlowy Dino Polska zaskoczył rynek, ogłaszając radykalne zmiany w ofercie. Do końca 2025 roku sieć całkowicie wycofa jajka z chowu klatkowego, a do 2027 roku ta polityka obejmie również wszystkie produkty sygnowane marką własną.

Autorstwa Kamil Kulawik – Praca własna, CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=124499205

Dino już wdraża proces stopniowego zwiększania udziału jaj z alternatywnych hodowli, w tym ściółkowego, ekologicznego oraz z wolnego wybiegu. Sieć podkreśla, iż zmiana ta to efekt rosnącej presji konsumentów, którzy coraz częściej wybierają produkty pochodzące z bardziej etycznych hodowli. Kluczowym czynnikiem są także dostawcy, którzy dynamicznie dostosowują się do nowych standardów.

Rewolucja w asortymencie Dino

Choć asortyment sieci bazuje głównie na markach producenckich, Dino zapowiada istotne zmiany także w linii produktów własnych. Sieć, zarządzająca 2,7 tysiąca sklepów, głównie w mniejszych miejscowościach i na terenach wiejskich, stawia na nowoczesne podejście do standardów żywnościowych.

Dino dołącza do czołowych sieci walczących z chowem klatkowym

Decyzja Dino wpisuje się w globalny trend eliminowania jaj klatkowych, wprowadzany już przez inne duże sieci handlowe. Firma stawia na dobrostan zwierząt i wysoką jakość produktów, odpowiadając na rosnące oczekiwania konsumentów i umacniając swoją pozycję na rynku.

Źródło: businessinsider.com.pl/warszawawpigulce.pl

Idź do oryginalnego materiału