Wszystkie podstawowe plony w cywilizacji 7 i jak je zdobyć

cyberfeed.pl 4 godzin temu


Zrozumienie podstawowego Projektowanie z Cywilizacja 7 ma najważniejsze znaczenie dla każdej decyzji, którą podejmiesz. Te plony są fundamentalne dla twojego społeczeństwa, a zrozumienie, jak działają zwycięstwo.

W tym Cywilizacja 7 Przewodnik, nauczymy Cię o wszystkich rodzajach rentowności w grze i wyjaśnimy, co mają na myśli.

Wszystkie typy plonów w cywilizacji 7

Istnieje siedem rodzajów podstawowych rentowności Cywilizacja 7:

Poniżej podamy krótki opis każdego z nich, aby pomóc ci zrozumieć złożoną menażerię Cywilizacja 7.

Zdjęcie: gry Firaxis/2K przez wielokąta

Twoja suma Nauka Wydajność na turę jest wyświetlana u góry ekranu na pasku zasobów i obejmuje całą naukę, którą w tej chwili zarabiasz ze wszystkich płytek w całym imperium.

Nauka przyczynia się bezpośrednio do tego, co badasz na drzewie technologicznym. Wszystkie elementy badań mają ukryte koszty nauki za kulisami. Musisz zdobyć tyle nauki, aby zakończyć swoje badania. Gra wyświetla ten numer z kolei, mówiąc ci, kiedy wybierzesz projekt badawczy, na przykład, na przykład 11 tur. Ale jeżeli zwiększysz swoją naukę w tym 11-obrotowym oknie, zobaczysz, iż Turn Timer pozostało szybciej. To dlatego, iż teraz bardziej przyczyniasz się do tego niewidzialnego numeru nauki niż pierwotnie oczekiwano.

Nauka zwykle pochodzi ze specjalnych budynków naukowych, które budujesz na kafelkach miasta i specjalistach.

Zdjęcie: gry Firaxis/2K przez wielokąta

Całkowita wydajność kultury na turę jest wyświetlana u góry ekranu na pasku zasobów i obejmuje całą kulturę, którą w tej chwili zarabiasz ze wszystkich płytek w całym imperium.

Kultura przyczynia się bezpośrednio do tego, co studiujesz na drzewie obywatelskim. Wszystkie przedmioty obywatelskie mają dla nich ukrytą kulturę za kulisami. Musisz zdobyć tyle kultury, aby zakończyć studia na drzewie obywatelskim. Gra wyświetla ten numer z kolei, mówiąc ci, kiedy wybierzesz projekt badawczy, na przykład, na przykład 15 tur. Ale jeżeli zwiększysz swoją kulturę w tym 15-obrotowym oknie, zobaczysz, iż Turn Timer pozostało szybciej. To dlatego, iż teraz bardziej przyczyniasz się do tego niewidzialnego numeru kultury, niż pierwotnie oczekiwano.

Kultura zwykle pochodzi ze specjalnych budynków kultury, które budujesz na płytkach miejskich, z zasobów do szczelin lub z zasobów społecznych.

Zdjęcie: gry Firaxis/2K przez wielokąta

Całkowita wydajność złota na turę jest wyświetlana u góry ekranu na pasku zasobów i zawiera całe złoto, które w tej chwili zarabiasz ze wszystkich płytek w całym imperium.

Złoto jest jednym z najbardziej wszechstronnych zasobów w grze, ponieważ pozwala natychmiast kupować budynki lub jednostki w twoich miastach i miasteczkach. To pozwala całkowicie pominąć proces budowy, co oznacza, iż ​​możesz zbudować jedną rzecz w mieście podczas kupowania drugiego. Oznacza to, iż możesz gwałtownie zainwestować w więcej nauki, jeżeli musisz gwałtownie ukończyć projekt badawczy, kupując inną bibliotekę. Lub możesz kupić niektóre jednostki dystansowe i natychmiast je pojawią w centrum miasta, jeżeli jesteś zaatakowany.

Złoto pochodzi ze specjalnych złotych budynków, pewnych usprawnień płytek i produkcji w twoich miastach.

Zdjęcie: gry Firaxis/2K przez wielokąta

Całkowita wydajność wpływu na turę jest wyświetlana u góry ekranu na pasku zasobów i obejmuje wszystkie wpływy, które w tej chwili zarabiasz ze wszystkich płytek w całym imperium.

Wpływ najlepiej rozumieć jako twoją walutę społeczną w Cywilizacja 7i użyjesz go do interakcji z innymi cywilizacjami. jeżeli chcesz rozpocząć projekt badawczy z inną cywilizacją, musisz wydać wpływ. jeżeli chcesz przekonać miasto-państwo do dołączenia do swojego imperium, musisz wydać wpływ. jeżeli chcesz zatrzymać działania dyplomatyczne innej cywilizacji, zgadliście: wpływ. Zasadniczo, za każdym razem, gdy wchodzisz w interakcje w sposób bezzwortowany z inną cywilizacją, będziesz mieć pewne wpływy.

Wpływ generuje twój pałac i polityka.

Zdjęcie: gry Firaxis/2K przez wielokąta

Całkowita wydajność szczęścia na turę jest wyświetlana u góry ekranu na pasku zasobów i obejmuje wszystkie wpływy, które zarabiasz ze wszystkich płytek w całym imperium. Jednak szczęście indywidualnego miasta jest w rzeczywistości ważniejsze niż ogólna wydajność.

Szczęście to miecz o podwójnie obciążony Cywilizacja 7co oznacza, iż ​​jest wysoki, wszystko jest świetne, a jeżeli jest niskie, złe rzeczy mogą się zdarzyć w twoich miastach.

Nadmiar szczęścia utrzymuje normę i przyczynia się do świętowania w Twojej cywilizacji, zwiększając wydajność dla pewnej liczby zakrętów w oparciu o rodzaj posiadanego przez ciebie rządu. Z drugiej strony nieszczęście może zmniejszyć plony twojego miasta, a choćby spowodować, iż niektórzy obywatele spalą płytki na ziemię. jeżeli twój lud jest wystarczająco niezadowolony, mogą całkowicie buntować się i pozostawić imperium. Nieszczęście występuje zwykle podczas długich wojen, w których nie masz wsparcia publicznego, a w miastach wypełnionych specjalistami-co oznacza, iż ​​są one powszechne w miastach o wysokim nauce.

Szczęście pochodzi ze specjalnych luksusowych budynków, polityk społecznych i dowódców armii. Zobacz nasz przewodnik na temat zwiększenia Szczęście dla wskazówek na temat maksymalizacji tej wydajności.

Zdjęcie: gry Firaxis/2K przez wielokąta

Produkcja jest wydajnością, która nie obejmuje imperium, a zamiast tego koncentruje się na pojedynczych miastach i miastach. Produkcja robi coś innego w zależności od tego, czy jesteś w mieście, czy w mieście.

W mieście Twoja produkcja określa, jak długie budynki i jednostki będą tam zbudować. Dlatego ten sam budynek, który zajmuje cztery zakręty w kapitale, może zająć 12 tur w nowym mieście. Podobnie jak nauka i kultura, istnieje niewidzialny numer produkcyjny dla wszystkich budynku i jednostki w grze, a oszacowanie zwrotu mówi, ile czasu zajmie to miasto, aby wygenerować wystarczającą produkcję, aby osiągnąć tę liczbę.

W miastach produkcja jest przekształcana w złoto i wysyłany do głównych miast w Imperium, którego możesz użyć, ponieważ możesz kupować nowe budynki w miastach, zamiast budować je samodzielnie.

Produkcja pochodzi z poprawy płytek i budowy budynków. Zobacz nasz przewodnik na temat zwiększenia Produkcja dla wskazówek na temat maksymalizacji tej wydajności.

Zdjęcie: gry Firaxis/2K przez wielokąta

Jedzenie jest wydajnością, która nie obejmuje imperium, a zamiast tego jest szczególna skupiona na poszczególnych miastach i miasteczkach.

Dochód z żywności w mieście określa, jak gwałtownie wzrośnie jego populacja, umożliwiając dodanie kolejnej płytki w celu rozszerzenia granic lub dodania specjalisty w celu zwiększenia jego plonów. Podobnie jak wiele z tych zasobów, każde miasto ma ukrytą liczbę wymagań dotyczących żywności dla wszystkich wzrostu populacji i musisz wygenerować wystarczającą ilość żywności, aby osiągnąć tę liczbę, aby się rozszerzyć. Gra przekłada ten ukryty numer na licznik zwrotu wzrostu, który można zobaczyć na swoim mieście i miasteczkach.

Jedzenie pochodzi ze specjalistycznych budynków i poprawy naturalnych plonów kafelków. Zobacz nasz przewodnik na temat zwiększenia Żywność dla wskazówek na temat maksymalizacji tej wydajności.

Więcej Cywilizacja 7 przewodniki, oto wszyscy Dziedziczne ścieżkiWszystko zwycięstwai najlepsi liderzy Na początek.



Source link

Idź do oryginalnego materiału