Nie tylko buty i torebki w ten wzór będą hitem tej jesieni, ale i... biżuteria! Polska marka stworzyła więc całą kolekcję

glamour.pl 6 godzin temu
Zdjęcie: fot. Jeremy Moeller / Getty Images


Buty i torebki z wężowej skóry były jednym z najmodniejszych dodatków ubiegłorocznej jesieni. Kto wówczas je kupił, może uważać się za szczęściarza (i zagrać w Totka), bo okazały się być inwestycją doskonałą – w tym sezonie będą równie pożądane. „The Wall Street Journal” nie ma złudzeń – „wężowa skóra w 2025 roku trenduje (nawet jeżeli boisz się węży)” – podaje, dodając, iż świetnie sprawdza się w stylizacjach rodem z lat 70. (które są równie modne).

Wężowa skóra na wybiegach na jesień i zimę 2025

Buty i torebki ze skóry tłoczonej na wzór pytona na wybiegach pojawiły się już wiosną i trend ten utrzymał się w kolejnym sezonie. Wężowe botki na słupku widzieliśmy w jesiennej kolekcji Tod's, klapki lansował Dunarn Lantnik, a szpilki – Miu Miu. Z torebkami pokazują się zaś najbardziej topowe influencerki, takie jak Sophia Geiss (patrz zdjęcie główne). Ale wężowa skóra zdobi także mniejsze dodatki, na przykład paski.

To zresztą jeszcze nie wszystko. Hitem będzie także biżuteria z tym motywem. Między innymi za sprawą polskiej marki Lilou, którą wąż zainspirował do stworzenia całej kolekcji!

Kolekcja Lilou „Snake” tłoczona na wzór wężowej skóry

Absolutnym hitem jest szeroka bransoleta we wzór – do wyboru w srebrnym albo złotym kolorze, która świetnie będzie wyglądać założona NA rękaw koszuli czy marynarki (a nie schowana pod spodem).

Ale w kolekcji Lilou „Snake” znaleźć można także bardziej filigranowe modele: wąskie bransoletki i wąskie kolczyki-koła, delikatne wisiorki w kształce wężowych łusek (od jednej do trzech), kolczyki-sztyfty oraz pierścionki (obrączki). Każdy z łatwością znajdzie więc coś dla siebie. I będzie nosił latami, bo bizuteria Lilou powstała z najwyższej jakości materiałów – stali szlachetnej pokrytej 18-karatowym złotem albo srebrem próby 925.

„Wąż to symbol ciągłej zmiany – ruchu, odrodzenia i odwagi, by iść naprzód” – mówi założycielka marki Magdalena Mousson-Lestang, podkreślając, iż inspiracja wężową skórą nie była przypadkowa. Biżuteria ma podkreślać kobiecą siłę! Tym bardziej, iż już w starożytności był symbolem kobiecej energii, mądrości i odrodzenia. Strzegł dobrobytu, wolności i wewnetrznej harmonii. Być może właśnie z tego powodu tak bardzo fascynuje nas i dziś.

Idź do oryginalnego materiału