Gala finałowa i Demo Day programu „Kobieca Siła Mazowsza" – kobiety z pasją i pomysłem na biznes!

portalplock.pl 6 godzin temu

Finał był prawdziwym sprawdzianem umiejętności, jakie uczestniczki zdobyły w trakcie programu – podczas warsztatów, spotkań z ekspertkami i ekspertami Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Płocku, Płockiego Parku Przemysłowo - Technologicznego SA i mentorkami z Klubu Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.

Jury miało niezwykle trudne zadanie, ponieważ każda z prezentacji wyróżniała się pasją, kreatywnością i profesjonalizmem. Ostatecznie przyznano nagrody i wyróżnienia:

🏆 Laureatki programu „Kobieca Siła Mazowsza":
🥇 I miejsce: Natalia Jaszczuk – „Pieczarkarnia Dawidy"
🥈 II miejsce: Paulina Dymkowska –
URIKO - Wnętrze w jednym pakiecie"

🥉 III miejsce: Dagmara Miszewska – „Lula Czytula – Licencja nauki czytania"

Wyróżnienia:
🔸 Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet – Maria Natkowska – „Praktyczne szkolenie dla nauczycieli"
🔸 Płocki Park Przemysłowo - Technologiczny S.A. – Anita Zarzycka – „Projektowanie wnętrz"
🔸 Płocki Park Przemysłowo - Technologiczny S.A.– Agnieszka Decyk – „Klinika Płodności i Zdrowia"

Choć zwyciężczynie otrzymały nagrody, każda z uczestniczek może czuć się wygraną – wszystkie udowodniły, iż determinacja, wiedza i kooperacja to klucz do sukcesu.

„Udział w programie Kobieca Siła Mazowsza to dla mnie ogromna inspiracja i motywacja do działania. Dzięki programowi czuję realne wsparcie, rozwijam swój biznes z pasją i wiem, iż razem — kobiety mogą naprawdę wszystko" – powiedziała jedna z uczestniczek.

Program „Kobieca Siła Mazowsza" to nie tylko inicjatywa wspierająca rozwój przedsiębiorczości kobiet, ale także platforma współpracy między instytucjami i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju gospodarczego regionu.

Organizatorem programu był Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, a jego realizacji podjęli się: Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet oraz Zakład Doskonalenia Zawodowego w Płocku. Partnerem merytorycznym był Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny S.A., a partnerem medialnym – magazyn My Company Polska.

Zadanie publiczne było dofinansowane ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego.

Idź do oryginalnego materiału