Czas na Street food w każdym sklepie Żabka

agencja-informacyjna.com 5 dni temu
Zdjęcie: Żabka


Agencja Informacyjna: Aromatyczna pizza pepperoni w stylu neapolitańskim, chrupiące panini z szynką i jalapeño czy złociste frytki – te i inne dania na ciepło są już dostępne w każdym z ponad 11. 600 sklepów sieci Żabka. Oto zwieńczenie jednej z największych tego typu inwestycji w Europie. Teraz klienci niezależnie od tego, do której Żabki w całej Polsce wejdą, znajdą w niej swoje ulubione dania na ciepło.

Spis treści

Na czym polega rewolucja gastronomiczna street food sieci Żabka?
Na czym polega rewolucja w sklepach sieci Żabka?
Jakie menu proponuje Żabka?
Jakie jest najbardziej ulubione danie w sklepach sieci Żabka?
Co to jest Grupa Żabka?

Na czym polega rewolucja gastronomiczna street food sieci Żabka?

Rynek gastronomiczny w Polsce wart jest już kilkadziesiąt miliardów zł, dlatego Żabka, odpowiadając na trendy, rozszerza ofertę, dbając przy tym o przystępne ceny i wygodę zakupów. Sieć Żabka wyposażyła wszystkie placówki w nowoczesne piece gastronomiczne.

Rewolucja gastronomiczna, którą sieć Żabka rozpoczęła w 2022 roku, by uczynić street food dostępnym dla wszystkich, ma właśnie swój symboliczny finał.” – Uważa Adam Manikowski – CEO jednostki biznesowej Żabka Polska. „Jest to kolejny istotny krok w realizacji strategii sieci sklepów Żaba, by być jeszcze bliżej klientów i lepiej zaspokajać ich codzienne potrzeby. Z myślą o wygodzie konsumentów Żabka stalee rozwija ofertę gastronomiczną dostępną w sklepach, wprowadzając nowatorskie rozwiązania – jak choćby zakończony dziś proces wyposażania placówek w nowoczesne piece gastronomiczne czy poszerzanie Żabka Menu o nowe propozycje w sprawdzonej jakości i przystępnej cenie.” – Tłumaczy Adam Manikowski – CEO jednostki biznesowej Żabka Polska.

Na czym polega rewolucja w sklepach sieci Żabka?

W ostatnich latach wiele sklepów sieci Żabka przeszło ogromna metamorfozę – jak na przykład punkt w poznańskiej galerii handlowej Avenida, gdzie powstała największa jak dotąd strefa gastronomiczna, z miejscem do siedzenia, dodatkowymi elementami samoobsługi i nowym, rozbudowanym asortymentem. Na szczególną uwagę zasługuje także lokal w prestiżowej lokalizacji przy ul. Moliera obok placu Tetralnego w Warszawie, który został wyposażony w strefę, w której goście mogą odpocząć, delektując się ciepłymi posiłkami czy aromatyczną kawą.

Jakie menu proponuje Żabka?

Sieć sklepów Żabka stale rozwija Żabka Menu. Rregularnie zaskakując odwiedzające osoby nowymi smakami. Niedawno wprowadzono ofertę śniadaniową, w której można znaleźć m.in. tosty z szynką i ciągnącym się serem gouda czy panini z jajecznicą i chrupiącym boczkiem. Dla miłośników klasyki Menu rozszerzono o Grillbox – prosty, a zarazem apetyczny zestaw z kiełbasą i bułką, serwowany z różnymi sosami, np. ketchupem. Menu wzbogaciła również produkowana we Włoszech Pinsa Italiana, dostępna w dwóch wariantach: z pesto bazyliowym oraz z kiełbasą salsiccia i czerwoną cebulą.

Jakie jest najbardziej ulubione danie w sklepach sieci Żabka?

Królem przekąsek w sklepach sieci Żabka jest hot dog – w 2024 roku sprzedano ich aż 85.000.000 sztuk. Popularnością cieszą się także panini (19.000.000 sprzedanych sztuk) oraz frytki, których sprzedano 10.000.000 porcji, co oznacza, iż statystycznie co czwarty Polak skosztował frytek z Żabki. Niesłabnącą popularnością cieszy się kawa, której sprzedano w 2024 r. prawie 39.000.000 kubków.

Co to jest Grupa Żabka?

Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.

Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11 600 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego. Działalność w zakresie internetowych zakupów spożywczych Grupa realizuje za pośrednictwem marek Jush! i Delio. W 2024 r. Grupa Żabka rozpoczęła działalność na rynku rumuńskim poprzez przejęcie spółki DRIM, lidera dystrybucji FMCG. Uruchomiła również w Rumunii nową sieć sklepów modern convenience pod marką Froo.

Od października 2024 r. akcje Grupy Żabka notowane są na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Dziękujemy za przeczytanie tekstu do końca. Polecamy inne wiadomości opublikowane na stronie internetowej www.agencja-informacyjna.com. Życzymy ciekawej lektury. Agencja Informacyjna,

AI, Life, /ART/ 12 czerwca 2025

Idź do oryginalnego materiału