CHANEL COCO NEIGE 2025/26: sportowy luksus w najwyższej formie

miumag.pl 4 godzin temu
Nowa kampania CHANEL COCO NEIGE 2025/26 z japońską aktorką Naną Komatsu w roli ambasadorki to opowieść o współczesnej kobiecości – aktywnej, niezależnej i wiernej elegancji choćby w ekstremalnych warunkach. Sesja zdjęciowa autorstwa Seana Thomasa przenosi nas w zimowy krajobraz, gdzie techniczna funkcjonalność spotyka się z francuskim szykiem. Dlaczego właśnie tą kolekcję będziemy zachwycać się zimą 2025/26?


W artykule znajdziesz:


genezę i założenia linii CHANEL COCO NEIGE, stworzonej w 2018 roku,


opis kluczowych sylwetek, kolorów i materiałów w kolekcji 2025/26,


interpretację roli Nany Komatsu w kampanii i jej znaczenia dla estetyki marki,


analizę, jak CHANEL redefiniuje pojęcie luksusu w kontekście sportu i komfortu.


CHANEL


Kolekcja zaprojektowana dla kobiet w ruchu


Linia CHANEL COCO NEIGE, zapoczątkowana w 2018 roku z inicjatywy Virginie Viard, została pomyślana jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie modą funkcjonalną. To kolekcja przeznaczona dla kobiet, które cenią sobie styl niezależnie od miejsca i warunków – od stoków po miejskie ulice.


CHANEL


Każdy sezon przynosi rozwinięcie tej idei, a edycja 2025/26 skupia się na połączeniu technologii odzieżowej z klasycznymi kodami domu CHANEL. Materiały zapewniają ochronę przed zimnem, ale pozostają lekkie i miękkie w dotyku. Wyrafinowane detale – od haftów po biżuteryjne guziki – nadają kolekcji charakter haute couture, mimo jej sportowego przeznaczenia.


„Uważam, iż współistnienie elegancji i komfortu doskonale oddaje ducha CHANEL. Tak jak Gabrielle Chanel pokazała, jak żyć swobodnie, nie dając się uwięzić konwencjom, tak ta kolekcja wyraża wewnętrzną siłę połączoną z wygodą i pięknem. Ta wolność, której poszukiwała Gabrielle Chanel, wciąż jest dziś bardzo obecna.”
– mówi Nana Komatsu.


Wybór Nany Komatsu nie jest przypadkowy. Aktorka znana z filmów „Silence” Martina Scorsese czy „Threads – Our Tapestry of Love” symbolizuje nowy typ ambasadorki marki: subtelną, ale silną; delikatną, ale świadomą własnej tożsamości.


CHANEL


Wizualna opowieść Seana Thomasa


Kampania, sfotografowana przez Seana Thomasa, ukazuje Nanę Komatsu w surowym, śnieżnym krajobrazie. Kontrast pomiędzy bielą gór a nasyconymi kolorami ubrań wydobywa subtelną grę światła i faktur – jedną z najważniejszych cech kolekcji. Kolorystyka została utrzymana w harmonijnych, ale zróżnicowanych tonach: mroźny róż, jasne ecru, zieleń sosnowa, głęboki granat i połyskująca czerń. Każdy odcień nawiązuje do natury – śniegu, lasu, skały i zmierzchu.


CHANEL


Uwagę zwracają sylwetki o zrównoważonych proporcjach:


różowa kurtka puchowa z tafety i spodnie z wysokim stanem,


zielono-fioletowy garnitur z tweedu,


sweter z kaszmiru w kolorze ecru z czarną kokardą,


dwukolorowa kurtka puchowa z technicznym wykończeniem,


mohairowy zestaw w odcieniu beżu z krótką spódnicą i prostą kurtką.


W kolekcji pojawia się również seria czarno-białych stylizacji z pikowanymi swetrami i powłokowymi spodniami, a także look inspirowany fajerwerkami – z haftowanymi motywami na kaszmirze.


CHANEL


Akcesoria: praktyczność w wersji couture


Dodatki w kolekcji COCO NEIGE są równie przemyślane jak ubrania. Nauszniki, gogle narciarskie, paski z kieszonkami, torby z nylonu o aksamitnym połysku czy buty z futrem i aksamitnymi kokardami łączą urok retro z nowoczesnością.


To nie tylko elementy ozdobne, ale i użytkowe – stworzone z myślą o mobilności. CHANEL po raz kolejny pokazuje, iż luksus to dziś przede wszystkim funkcjonalność bez kompromisów.


CHANEL
Idź do oryginalnego materiału