Zenless Zone Zero firmy Hoyoverse idealnie oddaje rytm gry akcji

cyberfeed.pl 2 dni temu


Najlepsze gry akcji z postaciami pozwalają mi wejść w stan walki. Uwielbiam pędzić do celu, okładać go atakami, zwinnie unikać ciosów, wyrzucać w powietrze i żonglować jego ciałem, aż w końcu się podda — lub w przypadku Strefa Zero bez Zeneksplodują w kalejdoskopie neonów przypominających telewizory z lat 90. Najnowsza darmowa gra Hoyoverse wyróżnia się szaleńczą walką, która natychmiast daje satysfakcję. jeżeli już, to czasami chciałem wrócić do akcji szybciej, gdy grałem, ale reszta gry też ma do zaoferowania o wiele więcej.

Strefa Zero bez Zen, Lub ZZZ, to mój pierwszy tytuł Hoyoverse. Nie próbowałem Wpływ Genshin Lub Honkai: Kolej Gwiazdowaale to głównie dlatego, iż otoczenie i styl gry ZZZ bardziej mi się spodobało. Ponieważ moja rozgrywka była wersją beta ze wszystkim odblokowanym, nie mogę powiedzieć, jak mechanika gacha free-to-play wpłynie na moją rozgrywkę na żywo.

Bangboo, robot w kształcie królika, pracuje przy ladzie wypożyczalni filmów wideo Random Play, która jest także bazą Belle.Obraz: Hoyovere

ZZZ stawia mnie w sytuacji Belle, nastolatki mieszkającej w przyszłościowej metropolii skoncentrowanej na technologii, zamieszkanej przez zwykłych ludzi, ulepszonych ludzi, ludzi-kotów, pokojówki-rekiny, ekspresy do kawy-roboty i każdą inną kombinację osobowości, jaka kiedykolwiek pojawiła się na plakacie anime. To nie jest pejoratywne nastawienie, nawiasem mówiąc; wszystko i wszyscy w ZZZ wydaje się być częścią tego samego chaotycznego, modnego wszechświata i uwielbiam to. Są roboty-króliki zwane Bangboo, które pomagają w każdym rodzaju zadań. Belle prowadzi wypożyczalnię filmów wideo w ciągu dnia ze swoim bratem, ale jej głównym zajęciem jest bycie wysoko wykwalifikowanym przewodnikiem przez międzywymiarowe szczeliny (zwane Hollows), które ciągle pojawiają się w jej mieście. Nigdy nie walczę z nikim jako po prostu Belle; w sekwencjach akcji przełączę się na zorientowaną na walkę załogę grywalnych postaci. Belle jest obecna, ale obserwuje i kieruje członkami drużyny za pośrednictwem własnego robota Bangboo, którym steruje zdalnie.

Podczas ZZZwalki, mogę przełączać się między maksymalnie trzema postaciami. Podczas gdy wszystkie mają inną broń i styl gry, wszystkie walki skupiają się wokół łączenia lekkich i ciężkich ataków, uniku i super ruchu opartego na liczniku. Billy, cyborg, używa broni i ataków dystansowych, podczas gdy Corin, pokojówka, której główną cechą osobowości jest „zawsze głęboko zaniepokojona”, używa laski, która jest również piłą łańcuchową, aby rozrywać bezimiennych wrogów Ethereal. Mogę gwałtownie przełączać się między członkami mojej drużyny, kiedy chcę, ale są specjalne punkty, w których mogę dodać asystę, aby zadać więcej obrażeń. Niezależnie od tego, którą postać wybiorę, ogólny system walki jest intuicyjny i płynny. Oferuje idealne wrażenie gry wideo, pozwalając graczowi nagle poczuć się potężnym, bez nudzenia go nadmiernie uproszczoną mechaniką.

Jeden z wojowników, Lycaon, eliminuje wroga.Obraz: Hoyoverse przez Polygon

Inny aspekt eksploracji Hollow jest nieco zaskakujący: zagadki. Zamiast wysyłać oddział w dół niekończącego się labiryntu korytarzy, które wszystkie wyglądają odpowiednio technologicznie-pustkowiowo, poruszam się po siatce telewizorów nałożonych na płaszczyznę 2D. Czasami przesuwam ciężarki, aby otworzyć drzwi; innym razem przeskakuję między piętrami, aby uzyskać dostęp do różnych punktów na mapie. To wyjątkowa mechanika, która, jak każda dobra zagadka, staje się bardziej złożona po fazach samouczka. Rozwiązywanie tych zagadek jest powiązane z celami fabularnymi, ale są również ważnym sposobem na zbieranie zasobów w trakcie ZZZ. Ich projekt to nowatorskie podejście, którego nie widziałem zbyt wiele w żadnej grze, a także są miłym odświeżaczem podniebienia po sekwencjach akcji.

Obraz: Hoyoverse przez Polygon

Jest też wiele do zrobienia, kiedy nie jestem w Hollow. Jako Belle mogę eksplorować okolicę, zarządzać ekspozycją wypożyczalni wideo, aby zwiększyć liczbę klientów, grać w gry zręcznościowe, robić zdjęcia kotom, pisać SMS-y ze znajomymi lub kupić kawę lub makaron, aby zwiększyć swoje statystyki na następny bieg Hollow. (Jeśli kiedykolwiek chciałeś zobaczyć kuszącą scenę tankowania przed bitwą ekspresu do kawy, ZZZ Przed pójściem spać mogę choćby przewijać posty na forum na telefonie.

Ten yokai poda ci makaron w stylu Monster Hunter, który doda sił twoim postaciom na kolejną wyprawę do Hollow.Obraz: Hoyoverse przez Polygon

W grze jest wiele aktywności, które uzupełniają doświadczenie, a także w pełni udźwiękowiona historia opowiedziana dzięki komiksowych paneli lub rozmów. Często chciałem wrócić do samej walki, a czasem litania rzeczy — i nieskończona liczba menu do ulepszania moich postaci i broni — wydawała się barierą dla sedna walki i łamigłówek. Kiedy Belle dostała codzienną listę obowiązków do wykonania w celu zdobycia łupów w grze, zdałem sobie sprawę, ile ZZZZakres gry wykraczał poza szybkie bitwy, które pokochałem.

Ponieważ grałem na koncie beta udostępnionym przez Hoyoverse, cały mój postęp zostanie usunięty, gdy ZZZ jest na żywo. Ale będę ciekaw, jak zagram w prawdziwe doświadczenie, w tym z elementami gacha, aby zobaczyć, jak to wpłynie na przepływ. Nie mogę się doczekać, aby znaleźć zen ZZZPonownie sekwencje akcji.

Strefa Zero bez Zen zostanie wydana 4 lipca na Androida, iOS, PlayStation 5 i Windows PC. Gra została przetestowana na PC przy użyciu kodu do pobrania wersji beta przedpremierowej udostępnionego przez Hoyoverse. Vox Media ma partnerstwa afiliacyjne. Nie mają one wpływu na treść redakcyjną, chociaż Vox Media może zarabiać prowizje za produkty zakupione za pośrednictwem linków afiliacyjnych. Możesz znaleźć dodatkowe informacje o polityce etycznej Polygon tutaj.



Source link

Idź do oryginalnego materiału