Wizażanki to wymagające konsumentki. Oczekują od produktów do ust wielozadaniowości, wygody aplikacji i komfortowej formuły, wzbogaconej o sprawdzone składniki nawilżające. Dzięki akcji "Kosmetyk Wizażanek" czytelniczki serwisu miały realny wpływ na to, co trafi do ich kosmetyczek. Wraz z marką myBuddy daliśmy im taką możliwość, tworząc projekt, który połączył opinię tysięcy kobiet. Tak właśnie powstał wyjątkowy zestaw do pielęgnacji ust, który trafi do sprzedaży już niebawem.
Jak przebiegał proces wyboru idealnego zestawu do ust?
Wszystko zaczęło się od ankiety powstałej na łamach naszego serwisu. W ramach projektu realizowanego we współpracy z marką myBuddy, Polki zostały zaproszone do stworzenia własnego zestawu kosmetyków do ust. Głosowanie miało wyłonić trzy najważniejsze produkty, które kobiety chciałyby mieć w swojej kosmetyczce. Cały projekt był częścią inicjatywy "Kosmetyk Wizażanek".
Produkty, które wygrały, to peeling, olejek i masło regenerujące. W wyniku głosowania, najwięcej głosów – dokładnie 48% – zdobył peeling do ust. Tuż za nim uplasował się olejek z wynikiem 45%, a trzecie miejsce zajęło masło regenerujące, które uzyskało 41% głosów.
O preferencje dotyczące produktów pielęgnacyjnych pytałyśmy też na ulicach Warszawy. Odpowiedzi udzielone w sondzie w dużym stopniu pokrywały się z wynikami głosowania. Uczestniczki podkreślały, iż nawilżające formuły są dla nich priorytetem, a odżywcza pomadka/olejek lub balsam to obowiązkowy kosmetyk w torebce.
Zwycięski zapach pielęgnacyjnego trio
Podczas głosowania Wizażanki nie tylko wybierały typy produktów, ale również decydowały o zapachu przyszłego zestawu. Najwięcej głosów – 42% – zdobyła kompozycja owoców leśnych. Jak widać, Polki cenią naturalne, świeże i apetyczne nuty.
Oficjalna premiera pielęgnacyjnego zestawu do ust
Oficjalna premiera zestawu odbędzie się 9 października podczas gali z okazji 25-lecia serwisu Wizaż.pl. Zestaw będzie dostępny w sprzedaży w drogerii internetowej Cocolita.pl. To wyjątkowe trio pielęgnacyjne zostało stworzone przez kobiety i dla kobiet, w odpowiedzi na ich realne potrzeby i preferencje. Ten projekt to przykład idealnej współpracy społeczności z marką. Dziękujemy za wszystkie oddane głosy!
















