Założycielka Bumble, Whitney Wolfe Herd, powraca na stanowisko dyrektora generalnego w obliczu spadku popularności aplikacji randkowych

cyberfeed.pl 1 dzień temu


Założycielka i prezes Bumble Whitney Wolfe Herd, która ustąpił ze stanowiska dyrektora generalnego na początku 2024 r., wraca na to stanowisko w połowie marca. Była dyrektor generalna Slack Lidiane Jones, która zastąpiła Herd, zrezygnowała z „powodów osobistych” i pozostanie na tym stanowisku do czasu przejęcia sterów przez Wolfe Herd.

„Wstępując w rolę dyrektora generalnego, jestem pełen energii i całkowicie zaangażowany w sukces Bumble, naszą misję tworzenia znaczących, sprawiedliwych relacji i nasze przyszłe możliwości” – mówi Wolfe Herd w oświadczeniu. „W tym odważnym nowym rozdziale czeka nas ekscytująca innowacja dla Bumble”.

Bumble zyskał popularność po części dlatego, iż został stworzony, aby kobiety jako pierwsze mogły wysyłać wiadomości do swoich partnerów. Ale w kwietniu wprowadzono przeprojektowanie i funkcję, która pozwoliła mężczyznom wyślij pierwszą wiadomość w odpowiedzi na wcześniej zapisane pytania.

To przeprojektowanie zostało ogłoszone po zwolnieniach firma stwierdziła, iż ​​tak „lepiej dostosować swój model operacyjny do przyszłych priorytetów strategicznych”, as Fortuna zauważa, iż ​​od czasu przeprojektowania cena akcji spółki spadła o ponad połowę.

Aplikacje randkowe ostatnio walczylipodążając za Reklama antycelibatowa „Bumble fumble”. przeprosił za ubiegły rok, ponieważ konkurencyjna firma Match Group (właściciel Tindera, Hinge, OkCupid i innych usług) odnotowała spadek liczby użytkowników. W najnowszym raporcie o zarobkach Bumble podaje, iż liczba płacących użytkowników wzrosła z 3,8 miliona do 4,3 miliona w ciągu ostatniego roku, jednak średni przychód na płacącego użytkownika spadł z 23,42 dolarów do 21,17 dolarów, a całkowite przychody nieznacznie spadły.

Badanie Pew Research z 2023 r znalazłem to 52 procent respondentów uważało, iż natknęło się na oszusta w witrynach i aplikacjach randkowych, a 51 procent kobiet stwierdziło, iż ich doświadczenia były negatywne. W Wielkiej Brytanii raport Ofcom z zeszłego roku zauważył, iż wykorzystanie każdego z trzech największych serwisów randkowych spadło od 2023 r., oraz dane ankietowe coraz częściej sugeruje, iż osoby z pokolenia Z nie korzystają tak często z aplikacji.



Source link

Idź do oryginalnego materiału