Założycielka i prezes Bumble Whitney Wolfe Herd, która ustąpił ze stanowiska dyrektora generalnego na początku 2024 r., wraca na to stanowisko w połowie marca. Była dyrektor generalna Slack Lidiane Jones, która zastąpiła Herd, zrezygnowała z „powodów osobistych” i pozostanie na tym stanowisku do czasu przejęcia sterów przez Wolfe Herd.
„Wstępując w rolę dyrektora generalnego, jestem pełen energii i całkowicie zaangażowany w sukces Bumble, naszą misję tworzenia znaczących, sprawiedliwych relacji i nasze przyszłe możliwości” – mówi Wolfe Herd w oświadczeniu. „W tym odważnym nowym rozdziale czeka nas ekscytująca innowacja dla Bumble”.
Bumble zyskał popularność po części dlatego, iż został stworzony, aby kobiety jako pierwsze mogły wysyłać wiadomości do swoich partnerów. Ale w kwietniu wprowadzono przeprojektowanie i funkcję, która pozwoliła mężczyznom wyślij pierwszą wiadomość w odpowiedzi na wcześniej zapisane pytania.
To przeprojektowanie zostało ogłoszone po zwolnieniach firma stwierdziła, iż tak „lepiej dostosować swój model operacyjny do przyszłych priorytetów strategicznych”, as Fortuna zauważa, iż od czasu przeprojektowania cena akcji spółki spadła o ponad połowę.
Aplikacje randkowe ostatnio walczylipodążając za Reklama antycelibatowa „Bumble fumble”. przeprosił za ubiegły rok, ponieważ konkurencyjna firma Match Group (właściciel Tindera, Hinge, OkCupid i innych usług) odnotowała spadek liczby użytkowników. W najnowszym raporcie o zarobkach Bumble podaje, iż liczba płacących użytkowników wzrosła z 3,8 miliona do 4,3 miliona w ciągu ostatniego roku, jednak średni przychód na płacącego użytkownika spadł z 23,42 dolarów do 21,17 dolarów, a całkowite przychody nieznacznie spadły.
Badanie Pew Research z 2023 r znalazłem to 52 procent respondentów uważało, iż natknęło się na oszusta w witrynach i aplikacjach randkowych, a 51 procent kobiet stwierdziło, iż ich doświadczenia były negatywne. W Wielkiej Brytanii raport Ofcom z zeszłego roku zauważył, iż wykorzystanie każdego z trzech największych serwisów randkowych spadło od 2023 r., oraz dane ankietowe coraz częściej sugeruje, iż osoby z pokolenia Z nie korzystają tak często z aplikacji.
Source link