Zachowanie kelnerki i wypowiedziane przez nią słowa sprawiły, iż goszcząca w restauracji klientka postanowiła zażądać zwrotu gotówki. Tego nie powinna mówić.
Napiwki w restauracjach to miły gest, którym można nagrodzić znakomitą obsługę i sprawny serwis. Czasami jednak zdarzają się sytuacje, iż wstępna ocena była tylko pozorem. Kiedy gościni restauracji usłyszała słowa kelnerki, postanowiła natychmiastowo poprosić o zwrot.
Zachowanie kelnerki oburzyło klientkę
O sytuacji opowiedziała nam jedna z czytelniczek.
Bardzo doceniam ludzi, którzy pracują w ogólnie pojętych usługach. Handel, gastronomia, salony fryzjerskie i tym podobne branże. Sama chyba nie miałabym nerwów, żeby użerać się z niektórymi klientami. Rodacy bywają trudni w obyciu.
Mnie pod tym względem chyba nie ma czego zarzucić. Kiedy jestem w restauracji, traktuję obsługę z dużą kulturą. Uśmiecham się, nie ponaglam i doceniam, kiedy dobrze pracują. Tym razem miało być tak samo, ale w ostatniej chwili zmieniłam zdanie.
Zachowanie kelnerki- Pyszności/ źródło: Canva
Obsługująca kobietę kelnerka sprawdziła się na początku bez zarzutu. Dość gwałtownie przyjęła zamówienia, potrafiła doradzić i podpowiedzieć, co interesującego warto wybrać z menu. Jedzenie było smaczne, czas oczekiwania zadowalający, więc kobieta postanowiła zostawić napiwek kelnerce. Do rachunku dorzuciła 20 zł, co stanowiło 20% wartości zamówienia.
Siedziałyśmy jeszcze przez chwilę po opłaceniu rachunku. Miałyśmy się już zbierać, kiedy usłyszałam rozmowę naszej kelnerki z koleżanką. W naprawdę paskudny sposób skomentowała wejście do lokalu dziewczyny przy tuszy. Na pewno padło słowo „locha”
Kelnerka poniosła konsekwencje
Oburzona czytelniczka poprosiła kelnerkę, żeby podeszła do ich stolika i zażądała zwrotu napiwku, który wcześniej wręczyła. Zaskoczona pracownica oddała klientce 20 zł.
Nienawidzę takiego traktowania innych i nie pozwolę na to. Zwłaszcza, kiedy żyjesz z obsługi ludzi. Nie chciałam siedzieć tam ani minuty dłużej
– relacjonuje kobieta
Czytelniczka tłumaczy, iż nie wyobraża sobie rzucania takich komentarzy w stosunku do kogokolwiek, a już w ogóle do klienta. Jak zareagowałbyś w takiej sytuacji?
Przepis na gniecione, chrupiące ziemniaki znajdziesz na naszym kanale YouTube