Właściciele pensjonatu na Dolnym Śląsku poruszeni. Pokazali wiadomość od turystki. "Ryczymy"

gazeta.pl 3 godzin temu
Zdjęcie: Fot. Tomasz Pietrzyk / Agencja Wyborcza.pl


Przez południową Polskę przetacza się fala powodzi. Jedne miejsca wciąż walczą z wielką wodą, a inne już mają kataklizm za sobą. Do tych drugich należy Złoty Stok, gdzie znajduje się też pensjonat Złoty Jar, którego klientka bardzo pozytywnie zaskoczyła właścicieli.
Choć dolnośląską miejscowość spustoszył kataklizm, to sam budynek pensjonatu nie ucierpiał. A pracownicy Złotego Jaru robią, co mogą, aby pomóc lokalnej społeczności. Za własne pieniądze kupują sprzęt potrzebny do walki z wodą, m.in. osuszacze, oraz przygotowują posiłki dla strażaków i mieszkańców. Takie zaangażowanie w pomoc nie przeszło bez echa i zostało docenione przez gości. Zwłaszcza wiadomość od jednej z turystek zapadnie w pamięć nie tylko właścicieli obiektu.


REKLAMA


Zobacz wideo Dyrektor IMGW o bieżącej sytuacji na Odrze: Obserwujemy spadek we Wrocławiu [20.09]


Pensjonat pomaga poszkodowanym w powodzi. Turyści wspierają właścicieli obiektu
Właściciele pensjonatu otrzymali bardzo wzruszającą wiadomość od jednej z turystek, która miała zarezerwowany pobyt w Złotym Jarze. Poruszyła ich do tego stopnia, iż postanowili podzielić się nią w mediach społecznościowych.


Nie wiem, jaki macie system rezerwacji, rozliczenia itd. ale bardzo proszę tę rezerwację, którą wpłacałam - tam chyba niecały tys. zł był - proszę przeznaczyć sobie, Wam lub innym na pomoc, zakupy itd. Wy wiecie co potrzeba! Nic nam nie zwracajcie. Za kolejny wyjazd zapłacimy sobie całość normalnie ponownie i mam nadzieję, gwałtownie się zobaczymy u Was z Wami


- napisała kobieta cytowana przez naTemat.pl.
Powodzie w PolsceOtwórz galerię
Informacja naprawdę ucieszyła właścicieli, którzy przyznali, iż te proste słowa wywołały u nich lawinę pozytywnych emocji. "Ryczymy. O takich gości walczyliśmy. Dziękujemy z serca i czekamy na was" - odpisali wzruszeni gestem turystki.


Zrezygnowała ze zwrotu. Teraz pensjonat znów jest otwarty dla gości
Właściciele Złotego Jaru opublikowali w środę, 18 września krótki filmik na Instagramie, w którym poinformowali, iż po kilkudniowej walce z powodzią i dostarczaniu darów do okolicznych miejscowości, znów przyjmują gości. Dodali również, iż wspieranie biznesów jest w tej chwili naprawdę ważne i proszą o nieodwoływanie rezerwacji, jeżeli to możliwe. Zwłaszcza iż mimo niezwykle trudnej sytuacji wiele obiektów przez cały czas działa i przyjmuje gości. Nierezygnowanie z rezerwacji i decydowanie się na pobyt w takich miejscach pomoże im w odbudowie.
Idź do oryginalnego materiału