Choć dolnośląską miejscowość spustoszył kataklizm, to sam budynek pensjonatu nie ucierpiał. A pracownicy Złotego Jaru robią, co mogą, aby pomóc lokalnej społeczności. Za własne pieniądze kupują sprzęt potrzebny do walki z wodą, m.in. osuszacze, oraz przygotowują posiłki dla strażaków i mieszkańców. Takie zaangażowanie w pomoc nie przeszło bez echa i zostało docenione przez gości. Zwłaszcza wiadomość od jednej z turystek zapadnie w pamięć nie tylko właścicieli obiektu.
REKLAMA
Zobacz wideo Dyrektor IMGW o bieżącej sytuacji na Odrze: Obserwujemy spadek we Wrocławiu [20.09]
Pensjonat pomaga poszkodowanym w powodzi. Turyści wspierają właścicieli obiektu
Właściciele pensjonatu otrzymali bardzo wzruszającą wiadomość od jednej z turystek, która miała zarezerwowany pobyt w Złotym Jarze. Poruszyła ich do tego stopnia, iż postanowili podzielić się nią w mediach społecznościowych.
Nie wiem, jaki macie system rezerwacji, rozliczenia itd. ale bardzo proszę tę rezerwację, którą wpłacałam - tam chyba niecały tys. zł był - proszę przeznaczyć sobie, Wam lub innym na pomoc, zakupy itd. Wy wiecie co potrzeba! Nic nam nie zwracajcie. Za kolejny wyjazd zapłacimy sobie całość normalnie ponownie i mam nadzieję, gwałtownie się zobaczymy u Was z Wami
- napisała kobieta cytowana przez naTemat.pl.
Powodzie w PolsceOtwórz galerię
Informacja naprawdę ucieszyła właścicieli, którzy przyznali, iż te proste słowa wywołały u nich lawinę pozytywnych emocji. "Ryczymy. O takich gości walczyliśmy. Dziękujemy z serca i czekamy na was" - odpisali wzruszeni gestem turystki.
Zrezygnowała ze zwrotu. Teraz pensjonat znów jest otwarty dla gości
Właściciele Złotego Jaru opublikowali w środę, 18 września krótki filmik na Instagramie, w którym poinformowali, iż po kilkudniowej walce z powodzią i dostarczaniu darów do okolicznych miejscowości, znów przyjmują gości. Dodali również, iż wspieranie biznesów jest w tej chwili naprawdę ważne i proszą o nieodwoływanie rezerwacji, jeżeli to możliwe. Zwłaszcza iż mimo niezwykle trudnej sytuacji wiele obiektów przez cały czas działa i przyjmuje gości. Nierezygnowanie z rezerwacji i decydowanie się na pobyt w takich miejscach pomoże im w odbudowie.