Obsługa posprzedażowa ( https://www.apifonica.com/pl/blog/czym-jest-obsluga-posprzedazowa-klienta ) to nie tylko reklamacje i zwroty. To cała sieć działań, które mają sprawić, iż konsument czuje się zaopiekowany i przekonany, iż wybrał dobrze . Przykład? Klient kończy zamówienie i po chwili odbiera telefon: voicebot potwierdza zakup, dziękuje i informuje o statusie przesyłki. Niby drobiazg, a wrażenie – ogromne.
A co w trudniejszych sytuacjach? Załóżmy, iż dostawa się opóźnia. Zamiast lakonicznego maila czy godzin spędzonych na infolinii, klient ponownie odbiera telefon. Tym razem asystent głosowy spokojnie tłumaczy sytuację, proponuje rozwiązania, a choćby od ręki rejestruje reklamację . Właśnie tak działa voicebot Apifonica – płynnie, naturalnie i skutecznie.
Technologia gwarantująca