Voicebot AI w obsłudze posprzedażowej – jak zamienić zwykły kontakt w długotrwałą relację?

egarwolin.pl 2 godzin temu
Sprzedajesz klientowi parę wymarzonych butów w swoim sklepie internetowym i co dalej? Transakcja zakończona, paczka już jedzie, ale to absolutnie nie musi oznaczać zakończenia kontaktu z konsumentem. Wbrew pozorom to dopiero początek – moment, od którego zależy, czy jeszcze do Ciebie wróci, czy zniknie w cyfrowym tłumie. Teraz gdy konkurencja jest oddalona o jedno kliknięcie, największą przewagę mają firmy traktujące relację z klientem jak długofalowy proces. I właśnie tutaj z pomocą przychodzi voicebot AI – inteligentny asystent, który zamienia obsługę posprzedażową w narzędzie budowania lojalności. Jak voicebot zmienia obsługę posprzedażową?

Obsługa posprzedażowa ( https://www.apifonica.com/pl/blog/czym-jest-obsluga-posprzedazowa-klienta ) to nie tylko reklamacje i zwroty. To cała sieć działań, które mają sprawić, iż konsument czuje się zaopiekowany i przekonany, iż wybrał dobrze . Przykład? Klient kończy zamówienie i po chwili odbiera telefon: voicebot potwierdza zakup, dziękuje i informuje o statusie przesyłki. Niby drobiazg, a wrażenie – ogromne.

A co w trudniejszych sytuacjach? Załóżmy, iż dostawa się opóźnia. Zamiast lakonicznego maila czy godzin spędzonych na infolinii, klient ponownie odbiera telefon. Tym razem asystent głosowy spokojnie tłumaczy sytuację, proponuje rozwiązania, a choćby od ręki rejestruje reklamację . Właśnie tak działa voicebot Apifonica – płynnie, naturalnie i skutecznie.

Technologia gwarantująca
Idź do oryginalnego materiału