Uniqlo: torba ze znanej sieciówki uznana za najgorętszy produkt Lyst. Kosztuje mniej niż 100 zł!

fashionbiznes.pl 2 lat temu

Kultowa torebka z Uniqlo została wyróżniona przez ranking LYST Index. Materiałowa nerka znalazła się w zestawieniu najgorętszych produktów z początku 2023 roku.

Rzeczywiście nie sposób jej pominąć, także na warszawskich ulicach. Występuję w kilku kolorach, jest lekka, prosta i można nosić ją na kilka sposobów. Pokochali ją mężczyźni i kobiety, a w dodatku nie kosztuje więcej niż 100 zł. Wyprzedana (w warszawskim sklepie jeszcze jest!) torba na ramię Uniqlo została uznana za najgorętszy produkt w ciągu trzech miesięcy – od stycznia do marca. Lyst, jako firma technologiczna i aplikacja zakupowa zanalizowało wybory konsumentów na całym świecie. Jak się okazało nerka Uniqlo to topowy produkt, obok marek takich jak Dior, Prada czy Gucci. Materiałowa saszetka stała się viralowym dodatkiem na TikToku i już wygenerowała 59 mln wyświetleń.

Uniqlo Warszawa – czy to jedyny sklep w Polsce?

27 października 2022 roku otworzył się jedyny pop-up store Uniqlo w Polsce. Fani marki przez październikiem mogli zapoznać się z produktami LifeWear tylko za pośrednictwem europejskiego sklepu internetowego. Już od samego początku sklep cieszył się dużą popularnością. Zainteresowanie sklep nie spada, a w dodatku coraz więcej osób na warszawskich ulicach nosi ubrania chińskiej sieciówki. Wspomniana wcześniej torebka Uniqlo występuje w kilkunastu kolorach i jest coraz częstszym wyborem warszawskiej młodzieży (i nie tylko). Sklep usytuowany przy ul. Marszałkowskiej 104/122 jest otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9-21:00.

Zdjęcie główne:

Idź do oryginalnego materiału