Tylko na MIUMAG: Forcer, czyli debiut kolekcji Karoliny Pisarek i Kamila Macionczyka

miumag.pl 49 minut temu
Na 27. piętrze warszawskiego wieżowca Widok Towers marka Forcer prezentuje swoją premierową kolekcję. Pokaz wprowadza nowy język minimalizmu: konstrukcyjny, kapsułowy i oparty na dopracowanych proporcjach zamiast sezonowych efektów. Partnerem wieczoru jest marka Hydrey, a całość łączy precyzyjnie zbudowaną estetykę – od miejsca po sylwetki.


W artykule przeczytasz:


Jaką wizję estetyczną prezentuje Forcer?


Jak wygląda idea kapsułowej garderoby według twórców marki?


Jakie trendy pokazano w najnowszej kolekcji?


Czym wyróżniają się najważniejsze sylwetki pokazu?


fot. Szymon Brzóska / @thestylestalkercom fot. Szymon Brzóska / @thestylestalkercom


Wydarzenie: pokaz, który buduje opowieść o konstrukcji i funkcjonalności


27 listopada w nowoczesnej przestrzeni z panoramicznym widokiem na Warszawę debiutuje Forcer – marka stworzona przez Karolinę Pisarek-Sallę i Kamila Macionczyka.


To prezentacja, która stawia na klarowność formy: mocne ramiona, surowy tailoring i ciemna paleta kolorów. Scenografia i miejsce dopełniają założeń marki – prostota, struktura i jeden dominujący kierunek stylistyczny. Uwagę przyciągają detale, tkaniny i sposób budowania sylwetki, który wpisuje się w estetykę premium.


fot. Szymon Brzóska / @thestylestalkercom fot. Szymon Brzóska / @thestylestalkercom


Sylwetki na wybiegu: mocne ramiona, mini i denim


Pokaz otwierają looki z najsilniejszym trendem sezonu – konstrukcją ramion. Oversize’owe marynarki i płaszcze w czerni i prążkach budują linię sylwetki poprzez kontrast: masywna góra i odsłonięte nogi. To kierunek widoczny na wybiegach Saint Laurent, The Attico czy Ludovic de Saint Sernin.


W kolejnych wyjściach pojawiają się mini-sukienki z drapowaniami i wycięciami w talii. Odsłonięte ramiona, asymetryczne wiązania i formy inspirowane Muglerem i Nensi Dojaka nadają kolekcji wieczorowy ton. Uwagę przyciąga burgundowa sukienka – odcień, który w trendach AW24/25 pojawia się jako alternatywa dla klasycznej czerwieni (Loewe, Ferragamo).


Jedną z najmocniejszych propozycji Forcer jest total look z ciemnego denimu. Konstrukcyjne ramiona i szerokie nogawki odwołują się do kierunku widocznego u Balenciagi czy Givenchy – denim przestaje być casualowy, staje się materiałem budującym sylwetkę.


Kolekcja operuje skalą:


mini z trenem,


maxi z dzianiny z cut-outs,


skórzane kurtki i krótkie trencze z zaburzonymi proporcjami,


akcesoria podkreślające formę (długie rękawiczki, duże okulary).


Pokaz kończą sylwetki w odcieniu czekolady – brąz pełni rolę alternatywy dla czerni i wpisuje się w kierunek widoczny u Loewe, Miu Miu i Bottega Veneta.


fot. Szymon Brzóska / @thestylestalkercom fot. Szymon Brzóska / @thestylestalkercom


Co to za marka Forcer?


Forcer to marka stworzona przez Karolinę Pisarek-Sallę i Kamila Macionczyka. Concept zadebiutował w grudniu ubiegłego roku. Jej projektanci stawiają na konstrukcję, jakość i kapsułowe podejście: elementy kolekcji mają być ponadsezonowe i pasować do siebie w różnych konfiguracjach.


Najważniejsze założenia marki:


brak sezonowej dynamiki – dropy budują kapsułę,


ubrania wykorzystują wyraziste formy i dopracowane tkaniny,


funkcjonalność i indywidualizm są równie ważne jak estetyka.


To kierunek widoczny w garniturach z polskiej i włoskiej wełny, w skórzanych kurtkach o nowoczesnych proporcjach, w denimach z konstrukcyjnymi cięciami oraz w dzianinach będących fundamentem segmentu Mix & Match. Wszystkie sylwetki można ze sobą łączyć – to główne założenie garderoby kapsułowej według Forcer.


fot. Szymon Brzóska / @thestylestalkercom fot. Szymon Brzóska / @thestylestalkercom


Co wnosi marka Forcer na polski rynek?


Debiutancka prezentacja Forcer pokazuje markę, która od początku funkcjonuje na styku minimalizmu i konstrukcji. Kolekcja opiera się na klarownych filarach: mocnych ramionach, denimie, mini oraz okryciach wierzchnich. Forcer buduje DNA marki poprzez formę i proporcje, a nie sezonowe ozdobniki. To propozycja dla odbiorcy, który szuka garderoby kapsułowej i mody działającej w codziennym użytkowaniu.


fot. Szymon Brzóska / @thestylestalkercom fot. Szymon Brzóska / @thestylestalkercom


Materiał patronacki
Idź do oryginalnego materiału