Rossmann rozdaje prezenty. Gadżet do włosów i kosmetyczka za 1 zł
Rossmann znowu przyciąga uwagę fanów kosmetyków. Popularna drogeria właśnie uruchomiła nową odsłonę akcji promocyjnej, w której za zakupy można zgarnąć prezenty.
Tym razem na celowniku znalazły się dwie kultowe marki makijażowe – L’Oreal Paris i Maybelline. Kupując dwa produkty jednej z nich, klientki i klienci otrzymują gratis w postaci modnej, satynowej gumki do włosów typu scrunchie. Promocja trwa do wyczerpania zapasów i dotyczy zarówno zakupów online, jak i tych dokonywanych w sklepach stacjonarnych.
To jednak nie wszystko. Rossmann łączy tę promocję z licznymi przecenami, które sprawiają, iż okazja pozostało bardziej kusząca. Przykład?
Kultowy podkład L’Oreal Paris True Match został przeceniony z 71,99 zł na 47,99 zł. Z kolei uwielbiany przez internautki tusz do rzęs Maybelline Lash Sensational Sky High kosztuje teraz jedynie 32,99 zł – zamiast 54,99 zł.
Promocja obejmuje tylko wybrane produkty, dlatego warto dokładnie sprawdzić ofertę w aplikacji lub na stronie internetowej drogerii. Scrunchie dołączane są automatycznie do zamówień, więc nie trzeba dodawać ich manualnie do koszyka.
Więcej za mniej – kosmetyczki za symboliczną złotówkę
Rossmann nie zwalnia tempa i poza gratisowymi scrunchie oferuje także inne promocyjne dodatki. W internetowej drogerii trwa akcja, w której można zdobyć kosmetyczkę za złotówkę – wystarczy spełnić prosty warunek.
Kupując kosmetyki z serii AA LAAB S.M.A.R.T. lub Clear za minimum 59 zł, można dodać do koszyka praktyczną kosmetyczkę AA LAAB za symboliczną złotówkę.
Z kolei fani pielęgnacji włosów również mają coś dla siebie. Przy zakupie dwóch produktów z linii Biovax Trychologic lub Biovax Men można otrzymać za 1 zł kosmetyczkę z miniproduktami L’biotica. To świetna opcja dla tych, którzy chcą przetestować nowe kosmetyki bez wydawania fortuny.
Jak skorzystać z promocji?
Najlepiej śledzić aktualne promocje na stronie Rossmanna lub w oficjalnej aplikacji. Upominki są dodawane automatycznie, jednak obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy" – oferta trwa do wyczerpania zapasów. Warto się więc pospieszyć.