Roadshow Ajmanu w Czechach, Polsce i Niemczech

biegowelove.pl 1 miesiąc temu

W pierwszej połowie tego roku odnotowano 5,7% wzrost liczby europejskich turystów odwiedzających Ajman, a także wzrost obłożenia hoteli o 19,9%.

Ajman, Zjednoczone Emiraty Arabskie – Departament Rozwoju Turystyki w Ajmanie 2 października 2024 r. rozpoczęło się tournée promocyjne, którego celem było promowanie działalności turystycznej i wzmocnienie partnerstw w tym sektorze. Trasę, która potrwa do 11 października 2024 r., prowadzi J.E Mahmoud Khalil Al-HashimiDyrektor Generalny Departamentu Rozwoju Turystyki w Ajmanie, ze szczególnym uwzględnieniem Czech, Rzeczypospolitej Polskiej i Niemiec.

Obejmuje wizyty w znanych miastach, takich jak Praga, Warszawa, Kolonia, Frankfurt i Monachium. Głównym celem wyjazdu jest zwiększenie możliwości współpracy ze specjalistami z branży turystycznej w tych krajach. Ponadto podczas wycieczki zostaną podpisane umowy i protokoły ustaleń mające na celu wzmocnienie partnerstw w sektorze turystycznym. Podczas wycieczki zaprezentowane zostaną najnowsze cele turystyczne i inicjatywy w Ajam, a także podkreślą cel, jakim jest uczynienie Ajmanu globalnym kierunkiem turystycznym.

Jego Ekscelencja Mahmoud Khalil Al Hashemi podkreślił zapał Departamentu Rozwoju Turystyki w Ajmanie do organizowania wycieczek promocyjnych mających na celu wzmocnienie pozycji Ajmanu jako wiodącego kierunku turystycznego na poziomie regionalnym i globalnym. Wysiłki te są zgodne ze strategią departamentu mającą na celu wzmocnienie sektora turystycznego w emiracie oraz wspieranie jego długoterminowych celów i przyszłego programu.

On Al-Haszemi Powiedział: „Głównym celem tej wycieczki jest wzmocnienie naszych strategicznych partnerstw z kluczowymi graczami w sektorze turystycznym w tych krajach, przy jednoczesnym odkrywaniu nowych dróg współpracy i wymiany wiedzy poprzez zwiększanie potencjału zrównoważonego wzrostu gospodarczego i turystyki, Ajman ma na celu jego wzmocnienie pozycję wiodącego kierunku podróży na świecie. Ponadto staramy się podnosić świadomość na temat bogatej oferty kulturalnej i turystycznej, jaką oferuje Ajman, czyniąc go wyjątkowym kierunkiem w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Inicjatywa ta ma na celu przyciągnięcie dużej liczby turystów i podkreślenie wyjątkowości emiratu obiektów i zintegrowanych usług turystycznych spełniających najwyższe światowe standardy.

Ajman jest świadkiem znacznego wzrostu liczby turystów przybywających z państw europejskich – w drugim kwartale 2024 r. liczba przyjazdów wzrosła o 5,7% w porównaniu z tym samym okresem w 2023 r. W emiracie odnotowano również wzrost liczby turystów o 10,6% noclegów o 19,9%. Wzrost obłożenia hoteli i wzrost przychodów z pokoi w tym okresie o 7,9%. Niemcy pozostają kluczowym rynkiem dla Ajmanu, tuż za nimi plasują się Polska i Czechy, które w ostatnim czasie odnotowały znaczny wzrost.

Departament Rozwoju Turystyki w Ajmanie wyznaczył kilka celów strategicznych dla tej wycieczki. Obejmuje to zwiększenie światowego uznania Ajmanu jako wiodącego kierunku turystycznego, prezentowanie jego wyjątkowej oferty turystycznej na rynku międzynarodowym oraz wzmocnienie partnerstw z kluczowymi stronami zainteresowanymi globalną turystyką. Ma to na celu otwarcie nowych możliwości współpracy i wymiany wiedzy, poszerzenie dostępu Ajmanu do różnorodnych rynków turystycznych, zwiększenie liczby turystów i przychodów oraz wzmocnienie lokalnej gospodarki poprzez zwiększenie przychodów hoteli i stworzenie nowych miejsc pracy.


Theodore jest współzałożycielem i redaktorem naczelnym sieci medialnej TravelDailyNews. Do jego obowiązków należy rozwój biznesu i planowanie długoterminowych możliwości TravelDailyNews.

Idź do oryginalnego materiału