Realme z 300 milionami użytkowników na świecie. Marka świętuje 7. urodziny

imagazine.pl 2 godzin temu

Globalna marka technologiczna realme, tuż przed swoimi 7. urodzinami, osiągnęła istotny kamień milowy – zdobyła 300 milionów użytkowników na całym świecie. Informację tę potwierdziła firma analityczna Counterpoint, podkreślając dynamiczny wzrost firmy, która jeszcze w 2023 roku miała 200 milionów klientów.

Od momentu powstania w 2018 roku, realme konsekwentnie koncentruje się na potrzebach młodych użytkowników. Strategia ta znajduje odzwierciedlenie w zróżnicowanej ofercie produktowej – od flagowej serii GT, przez telefony serii numerycznej ze średniej półki, po przystępną cenowo linię C. Firma stawia na technologie, które mają poprawić komfort korzystania z urządzeń, zwłaszcza podczas grania czy robienia zdjęć.

Aby dotrzeć do młodej publiczności, realme czerpie inspiracje z popkultury, nawiązując współprace ze znanymi markami. Wśród partnerów firmy znaleźli się m.in. twórcy popularnych seriali anime „Dragon Ball” i „Naruto”, gra e-sportowa „FreeFire” czy wydawca przewodników turystycznych Lonely Planet.

Poza sprzedażą, firma aktywnie buduje globalną społeczność fanów, liczącą ponad 15 milionów osób. Centralnym punktem tych działań jest coroczny 828 Global Fan Festival, organizowany 28 sierpnia w rocznicę powstania marki. Zeszłoroczna edycja wydarzenia w Shenzhen była miejscem prezentacji przełomowych technologii, takich jak ultraszybkie ładowanie o mocy 320 W, które pozwala napełnić baterię w zaledwie 4 minuty.

Tegoroczna edycja festiwalu, podczas której realme będzie świętować swoje 7. urodziny, zbliża się wielkimi krokami. Firma zapowiada prezentację kolejnych innowacji, kontynuując swoją misję dostarczania nowoczesnych technologii w przystępnych cenach.

Jeśli artykuł Realme z 300 milionami użytkowników na świecie. Marka świętuje 7. urodziny nie wygląda prawidłowo w Twoim czytniku RSS, to zobacz go na iMagazine.

Idź do oryginalnego materiału