Kobieta, która rozpoczęła różową rewolucję
Gdy w 1992 roku Evelyn H. Lauder - współtwórczyni symbolicznej Różowej Wstążki - rozpoczęła kampanię, przerwała milczenie i otworzyła globalną rozmowę o profilaktyce raka piersi. Jej odwaga i wizja gwałtownie przerodziły się w ruch społeczny, który połączył miliony kobiet na całym świecie. Evelyn wierzyła, iż świadomość i profilaktyka mogą uratować życie, dlatego konsekwentnie przypominała, iż troska o zdrowie nie jest luksusem, ale codzienną koniecznością.
Dzięki jej determinacji Estée Lauder Companies stało się liderem w walce z rakiem piersi, finansując przełomowe badania, wspierając organizacje na rzecz kobiet i prowadząc kampanie edukacyjne. Przez trzy dekady firma przeznaczyła setki milionów dolarów na badania, które zmieniły sposób diagnozowania i leczenia nowotworu, a także stworzyła przestrzeń do rozmowy o temacie, który wcześniej był tematem tabu.
Dziedzictwo Evelyn żyje dziś w globalnym ruchu, który daje kobietom siłę, odwagę i poczucie wspólnoty. To dowód, iż piękno ma moc zmieniania życia - zwłaszcza wtedy, gdy łączy się z solidarnością i realnym działaniem.

Piękny symbol, realna pomoc
„Razem odważniejsze” - tak brzmi przesłanie lokalnej odsłony kampanii. To przypomnienie, iż odwaga rośnie w sile, gdy jest dzielona z innymi. Wspólnota, solidarność i wzajemne wsparcie sprawiają, iż kobiety mogą zrobić więcej - dla siebie i dla innych.
Symbolem tego siostrzeństwa są także limitowane produkty oznaczone Różową Wstążką. W tym roku w kolekcji znalazło się kultowe serum Estée Lauder Advanced Night Repair w specjalnej różowej edycji, ikoniczny lotion Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion+ w butelce inspirowanej symbolem kampanii, a także rozświetlacz Bobbi Brown PowerFull Pink, który dodaje skórze świetlistego blasku. Do tej wyjątkowej linii dołącza również różowy brelok marki L37 - drobiazg, który na co dzień przypomina o sile profilaktyki i trosce o zdrowie. Część dochodu ze sprzedaży tych produktów wspiera działania Fundacji „Piękniejsze Życie” oraz Międzynarodowego Centrum Chorób Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym.

Przestrzeń siły i wsparcia: Glamour x Studio 225 x Esteé Lauder Companies
Tegorocznej kampanii towarzyszy wyjątkowe wydarzenie, które przeniesie ideę siostrzeństwa w realne doświadczenie. W październiku Studio 225 w Warszawie zamieni się w przestrzeń spotkań, inspiracji i kobiecej solidarności. Warsztaty poprowadzi Aga Kozak - dziennikarka, podcasterka i coacherka, która od lat inspiruje kobiety do życia w zgodzie ze sobą.
Celem spotkania jest pomoc uczestniczkom w odkryciu mocy własnego głosu, przełamaniu barier i doświadczeniu wsparcia płynącego ze wspólnoty. To czas na rozmowę, refleksję i praktykę - tak, by każda kobieta mogła wyjść stamtąd z nową energią i poczuciem, iż naprawdę nie jest sama.
Zapisy ruszają już 3 września, udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Nie może cię zabraknąć!
Studio 225 w Warszawie zamieni się w październiku w przestrzeń siły i wsparcia. To właśnie tam odbędą się wyjątkowe warsztaty, które mają jeden cel – pomóc kobietom odkryć moc własnego głosu i doświadczyć siostrzeństwa w praktyce. Zapisy ruszają już 3 września, udział w wydarzeniu jest bezpłatny. Nie może cię tam zabraknąć!
- 16:00 – „Mój znaczący głos – o budowaniu autentycznego wpływu”
Jak opowiadać swoją historię, by miała moc zmiany – inspiracją będzie droga Evelyn Lauder. - 19:00 – „Siła grupy – o budowaniu wsparcia, które naprawdę działa”
Spotkanie o tym, iż w pojedynkę możemy wiele, ale razem – możemy wszystko.
Gościem specjalnym będzie redaktorka naczelna „Glamour”, Kasia Dąbrowska. Wspólnie z uczestniczkami stworzy atmosferę, w której kobieca wspólnota naprawdę nabiera znaczenia.
Piękno, które daje odwagę
Kampania Estée Lauder Companies„Razem odważniejsze” pokazuje, iż piękno to także odwaga, solidarność i troska o innych. Kupując produkty z Różową Wstążką, uczestnicząc w warsztatach czy przypinając wstążkę do płaszcza, stajesz się częścią globalnej społeczności, która wierzy, iż razem można więcej.
To hasło zachęca każdą kobietę, by poczuła, iż jej siła naprawdę ma znaczenie – zwłaszcza gdy dzieli się nią z innymi.

Materiał promocyjny marki Estee Lauder