Popeyes rusza na podbój Polski. W tych miastach największy rywal KFC otwiera nowe lokale

natemat.pl 3 godzin temu
Jeśli jeszcze nie wiesz, czym jest Popeyes, to nic straconego – spieszymy z odpowiedzią. Ta kultowa amerykańska sieć z Nowego Orleanu kontynuuje ekspansję na polskim rynku i nie zamierza zwalniać tempa. W marcu otworzy pięć nowych lokali w Polsce, w tym jeden z Drive Thru. Wśród lokalizacji znajdą się m.in. Wałbrzych, Wrocław, Koszalin i Katowice.


Popeyes to amerykańska sieć restauracji, która swoją historię rozpoczęła w 1972 roku w Nowym Orleanie. W krótkim czasie zdobyła popularność w Stanach Zjednoczonych, a teraz, po latach, wchodzi na polski rynek.

Popeyes vs KFC. Kto rządzi na polskim rynku?


Popeyes powoli staje się w Polsce bezpośrednią konkurencją dla KFC, które od lat dominuje na europejskim rynku, proponując swoim klientom amerykańskiego smażonego kurczaka.

Chociaż obie sieci serwują dania z kurczaka, to Popeyes zapewnia, iż ma swój unikalny przepis na smak Ameryki. Fani sieci twierdzą, iż jest soczysty, dobrze przyprawiony i ma panierkę, którą trudno zapomnieć.

O ile KFC stawia na różnorodność, Popeyes preferuje prostotę. Pod tym względem ich Chicken Sandwich stało się znakiem rozpoznawczym w USA.

Co można zjeść w Popeyes?


Sieć serwuje klasyki, które w USA mają swoje duże grono fanów. Możesz wybierać między różnymi wersjami Chicken Sandwich (klasyczną, pikantną, deluxe) za cenę od 18,95 zł do 24,95 zł. W menu znajdziesz również Chicken Tenders (od 16,95 zł) oraz Louisiana Wings w różnych smakach, jak np. Voodoo Sweet Chilli za 19,95 zł. jeżeli masz ochotę na coś ekstra, wybierz Fresh Onion Rings lub spróbuj ich przepysznego Popeyes Biscuit (7,95 zł).

A wszystko to w atmosferze amerykańskiego klimatu. Gdy w 2023 roku otwarto pierwszą restaurację Popeyes w Polsce, kolejki ciągnęły się przez całe Złote Tarasy, a niektórzy czekali aż 40 godzin na swoją kanapkę – przypomina firma.

Popeyes w Wałbrzychu


7 marca Popeyes otworzy nowy lokal w Galerii Victoria. – ⁠Wałbrzych od dawna był na naszej mapie planów. Jestem ciekawa, jak mieszkańcy zareagują na nas w Galerii Victoria. Długie kolejki to już nasz znak firmowy w Polsce – powiedziała w rozmowie z "Dziennikiem Wałbrzyskim" Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.

Obecnie w Polsce działa już 11 restauracji, a po marcowych otwarciach sieć zwiększy swoją obecność do 16 lokali. I na tym nie koniec.

Idź do oryginalnego materiału