PKOl traci sponsorów, a Polska wizerunek

ttg.com.pl 2 miesięcy temu
Sponsorzy

Na stronie PKP Intercity pojawił się komunikat o zerwaniu w trybie natychmiastowym umowy sponsorskiej z PKOl. To kolejna spółka Skarbu Państwa, która wycofała się ze współpracy z komitetem.

Zrobiły to również: Polskie Linie Lotnicze, Krajowa Grupa Spożywcza S.A. (do której należy marka Polski Cukier), Tauron Polska Energia S.A. i Enea S.A. Sponsorzy uzasadniają to m.in. stratami marketingowymi i koniecznością cięcia kosztów. Natomiast Orlen, sponsor główny PKOl, wstrzymał przelewy ustalone w kontrakcie.

Nie jest to najlepszy początek realizowanej przez POT kampanii wizerunkowej opartej na rozpoznawalnych w świecie polskich olimpijczykach.

Komunikat PKP Intercity: PKP Intercity wypowiada umowę sponsorską Polskiemu Komitetowi Olimpijskiemu

Idź do oryginalnego materiału