Piekło zamarzło! Ten hit trafił z Biedronki do Lidla a fanki makijażu oszaleją z zachwytu

wizaz.pl 2 godzin temu
Zdjęcie: hit trafił z Biedronki do Lidla, fot. Matthew Horwood/Getty Images


Marka Bell Polska po raz kolejny zaskakuje swoich fanów i wielbicieli makijażu. Tym razem przygotowała nową kolekcję kosmetyków, która już od 22 września pojawi się na półkach w sklepach sieci Lidl Polska. W nowej linii znajdziemy trzy wyjątkowe zestawy: lip combo, face combo oraz cheek combo. Każdy z nich został zaprojektowany z myślą o konkretnych partiach twarzy – ustach, policzkach i całej cerze.

Kiedy i gdzie kupić linię kosmetyków Bell?

Premiera kolekcji odbędzie się 22 września 2025 roku. Od tego dnia wszystkie produkty będą dostępne we wszystkich sklepach Lidl w Polsce. To oznacza, iż niezależnie od lokalizacji, klienci Lidla będą mieli szansę wypróbować nowości od Bell Polska. Jak zapowiada marka, będzie to "hot drop", który warto dorwać jak najszybciej.

To nie pierwsza kooperacja Bell i sieci dyskontów, jednak dotąd produkty marki dostępne były w Biedronce. Tym razem mowa o pełnej kolekcji kosmetyków, które kupimy w konkurencyjnej sieci handlowej. Marka Bell Polska zaprezentowała nowoczesne i estetyczne opakowania oraz formuły produktów idealnie dopasowane do codziennego makijażu. Jak podkreślono w ogłoszeniu, kolekcja została przygotowana tak, by umożliwić stworzenie perfekcyjnego looku z efektem "wow".

Jakie kosmetyki Bell znajdziemy w Lidlu?

  • W skład kolekcji wchodzą trzy główne linie produktów:
  • Lip combo – kosmetyki do ust, które pozwolą uzyskać trwały i intensywny kolor oraz pełne nawilżenie.
  • Face combo – produkty do twarzy zapewniające jednolity koloryt i efekt świeżej cery.
  • Cheek combo – kosmetyki do policzków, które podkreślą kości policzkowe i dodadzą twarzy zdrowego blasku.

Nowa kolekcja Bell to idealna propozycja dla osób, które cenią sobie jakość w przystępnej cenie. Dzięki współpracy z Lidlem, produkty będą szeroko dostępne i łatwe do zdobycia. Wystarczy odwiedzić najbliższy sklep sieci od 22 września. To również świetna okazja, by przetestować polskie kosmetyki, które łączą innowacyjne formuły z modnym designem.

Idź do oryginalnego materiału