Sieć Żabka wprowadza kolejne udogodnienie dla klientów.
Teraz we wszystkich sklepach sieci można płacić kartami Edenred – jednego z wiodących na polskim rynku wydawców kart przedpłaconych. To duże udogodnienie dla milionów Polaków, korzystających z benefitów pracowniczych.
Kolejny krok w kierunku zwiększenia dostępności oferty i wygody dla klientów
Premia, dodatek do pensji w postaci karty lunchowej, czy nagroda za osiągnięcia – karty przedpłacone sprawdzają się w każdej z tych ról, oferując pracownikom swobodę wyboru, na co chcą przeznaczyć środki.
Żabka konsekwentnie rozwija usługi i wdraża rozwiązania odpowiadające na potrzeby klientów. Rozszerzenie metod płatności o karty Edenred to kolejny krok w kierunku zwiększenia dostępności oferty i wygody dla klientów. W sklepach akceptowane są wszystkie rodzaje kart Edenred – zarówno plastikowe, jak i wirtualne, w wersjach lunchowych, podarunkowych oraz premiowych. Dla sprzedawców i franczyzobiorców proces płatności nimi jest identyczny jak w przypadku standardowych kart płatniczych, co gwarantuje płynność i wygodę obsługi.
Dzięki kartom Edenred klienci mogą jeszcze łatwiej korzystać z szerokiej gamy produktów dostępnych w Żabce
– Wprowadzenie płatności kartami Edenred w sklepach Żabka doskonale wpisuje się w dynamicznie rozwijany przez nas segment lunchowo-obiadowy, który cieszy się ogromną popularnością. Dzięki temu rozwiązaniu nasi klienci mogą jeszcze łatwiej korzystać z szerokiej gamy produktów dostępnych w Żabce, w tym świeżych, gotowych dań oferowanych przez nasze marki własne, takie jak Szamamm czy Dobra Karma – mówi Przemysław Tomaszewski, dyr. sprzedaży i rozwoju usług w Żabka Polska.
Wśród produktów marki własnej Żabki, klienci znajdą dobrze znane dania, takie jak pierogi, naleśniki czy kotlety, a także kulinarne przysmaki z całego świata oraz warianty, które powstały jako odpowiedź na najnowsze kulinarne trendy lub specjalne okazje w ciągu roku. Ich popularność potwierdzają wyniki sprzedaży – co miesiąc klienci sieci kupują około 4 milionów dań obiadowych. Oferta Prosto z Pieca wzbogaca asortyment o szybkie, smaczne i o sprawdzonej jakości przekąski na ciepło.
Żabka dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową
Grupa Żabka to kompleksowy ekosystem convenience, którego misją jest tworzenie wartości poprzez upraszczanie codziennego życia klientów. Grupa obsługuje rosnącą liczbę konsumentów szukających wygodnych rozwiązań, promując przy tym odpowiedzialne podejście wobec klientów, franczyzobiorców, dostawców oraz szeroko pojętego środowiska, w tym dbałość o zrównoważone korzystanie z produktów i opakowań.
Ekosystem Grupy Żabka obejmuje wiodącą w Polsce sieć sprzedaży detalicznej w formacie convenience liczącą ponad 11 000 sklepów działających na zasadzie franczyzy. Uzupełnia ją sieć bezobsługowych sklepów autonomicznych pod szyldem Żabka Nano, umożliwiających robienie zakupów przez całą dobę w dowolny dzień tygodnia. Grupa dysponuje również zaawansowaną, stale rozwijaną ofertą cyfrową. Należąca do niej marka Maczfit, powstała z myślą o osobach szukających zdrowej i jednocześnie wygodnej diety, dostarcza restauracyjnej jakości gotowe posiłki prosto do domu klienta, a platforma Dietly to wiodąca porównywarka dostawców cateringu dietetycznego.