Muzeum Polskiej Wódki w minionym roku świętowało swoje 6 urodziny i tym co nas wyróżnia wciąż pozostaje jakość przekazywanej wiedzy i oferty jako produktu.
Naszą misją jest wyedukowanie w zakresie historii Polskiej Wódki jako Chronionego Oznaczenia Geograficznego jak największej liczby osób. Ta z roku na rok się zwiększa, w roku 2024 odwiedziło na ponad 65 tys. z czego ponad 55% stanowili goście zagraniczni.
Bardzo duże znaczenie dla nas jako instytucji było otrzymanie tytułu Odpowiedzialny Gospodarz (Responible Host). W realizacji naszej misji towarzyszy nam społeczna odpowiedzialność polegająca na edukacji w zakresie serwowania i spożywania alkoholu.
Także w ubiegłym roku poszerzyliśmy naszą ofertę o atrakcyjne współprace z wybranymi lokalami gastronomicznymi w zakresie oferty muzealnej. Dziś goście mogą kupić w recepcji muzeum bilet połączony z wybraną ofertą z menu restauracji Setki Powodów lub bilet z kategorii premium w pakiecie z wybranym koktajlem w 3/4 Koneser Koktajl Barze.
Wydarzeniem podkreślającym popularność i uznanie naszego miejsca jest otrzymana po raz trzeci z rzędu nagroda Trip Advisor, tym ważniejsza, iż przyznawana przez samych użytkowników portalu.
Rok 2025 to rok kolejnych zmian w zakresie rozszerzania zintegrowanej oferty Muzeum. Oprócz oczywistej podstawowej oferty, jaką stanowi zwiedzanie Muzeum oraz bogaty program warsztatów, inwestujemy we współprace pozwalające naszym Gościom skorzystać z pełni możliwości obiektu: gastronomicznych, zakupowych, ale także w zakresie organizacji wydarzeń prywatnych i biznesowych. Rok 2024 potwierdził dobry kierunek naszych działań biznesowych, w listopadzie Centrum Eventowe Muzeum Polskiej Wódki uzyskało tytuł „Polecani w eventach” w plebiscycie Stowarzyszenia Branży Eventowej.
Więcej informacji na stronie www.muzeumpolskiejwodki.pl.