James Gunn jest otwarty na DC Studios opowiadające bardziej fioletowe, seksowne historie

cyberfeed.pl 1 tydzień temu


Pomiędzy ożywionymi zwłokami i humanoidalnymi zwierzętami, Nowość HBO Komandosi Stworzeń szereg tak naprawdę nie wygląda ani nie brzmi jak Warner Bros. inne nadchodzące projekty z udziałem postaci z komiksów DC. Jednak współszef DC Studios, James Gunn, twierdzi, iż jest to zgodne z projektem i stanowi część jego planu uczynienia studia miejscem, w którym każda historia może zyskać zielone światło, jeżeli ma odpowiedni scenariusz.

Choć DC Studios ma plany na świeże, żywe akcje Ordynans, Nadczłowiek, Zielona Latarnias, rozpoczyna swój najnowszy kinowy wszechświat Komandosi Stworzeńserial animowany o tajnym oddziale potwornych najemników Amandy Waller (Viola Davis). W serialu będzie kilka fajnych nawiązań do poprzednich seriali DC, np Rozjemca i filmy podobne Oddział samobójcówale jego niecodzienni bohaterowie i ocena TV-MA to po części powody, dla których Gunn (współpracownik DC Studios wraz z Peterem Safranem) postrzega ten film jako początek czegoś nowego.

W niedawnym wywiadzie dla Różnorodność– opisał Gunn Komandosi Stworzeń jako „miękkie wprowadzenie”, które pozwoli gwałtownie ustalić, w jaki sposób metaludzie, potwory i magia stanowią podstawowe części połączonego świata DC Studios. Staremu DCEU zajęło trochę czasu i sporo pieniędzy kosztowało wprowadzenie niektórych z jego bardziej fantastycznych bohaterów i złoczyńców w sposób, który wydawał się organiczny na dużym ekranie. Gunn zauważył jednak, iż to jeden z powodów, dla których tak pozytywnie nastawił się do zielonego światła Komandosi Stworzeń (co też napisał) sprowadzało się do prostego faktu, iż w animacji w zasadzie „stworzenie pola bitwy kosztuje tyle samo, co stworzenie kuchni”.

Gunn również to wyjaśnił Komandosi Stworzeń wydało mi się dobrym punktem wyjścia ze względu na zdolność przekazania widzom, iż DC Studios nie ogranicza swojej produkcji do dań przyjaznych rodzinie.

„Możemy stworzyć coś przeznaczonego dla ogółu odbiorców, na przykład Nadczłowiek– powiedział Gunn. „Możemy zrobić coś brutalnego i seksualnego, np [Creature Commandos] – co nie wydawało mi się aż tak brutalne i seksualne; Rozjemca jest zarówno bardziej brutalny, jak i bardziej seksualny – ale chcę, aby każdy projekt miał swój własny głos. Nie chodzi o stworzenie świata, w którym wszystko jest seksem i przemocą. Chodzi o stworzenie świata, w którym będziemy mogli opowiedzieć historię o jednym typie postaci w różnych gatunkach.”

DC Studios nie byłoby pierwszym, które przetestowałoby ten pomysł – Marvel próbował go wdrożyć przez ostatnie kilka lat z różnymi rezultatami – ale warto usłyszeć, iż Gunn zamierza umieścić go w centrum marki studia. I po Komandosi Stworzeń Premiera odbędzie się dziś wieczorem w Max, będziemy mieli okazję zobaczyć, jak ten pomysł faktycznie się sprawdza.



Source link

Idź do oryginalnego materiału