Wizaz.pl, wspólnie z marką myBuddy i drogerią Cocolita, ruszył z inicjatywą, która angażuje społeczność w proces tworzenia kosmetyku od podstaw. Celem jest stworzenie nowego produktu kosmetycznego, którego formuła, zapach i przeznaczenie będą w całości wybrane przez użytkowniczki portalu. Każdy etap projektu angażuje społeczność, która ma realny wpływ na ostateczny kształt kosmetyku. Całość zwieńczy premiera gotowego produktu, zaplanowana na październik 2025, podczas uroczystej gali 25-lecia Wizaz.pl. W poprzedniej ankiecie użytkowniczki zdecydowały, iż kosmetyk będzie dotyczył pielęgnacji ust! Teraz decydujemy o jego zapachu!
Jak użytkowniczki wybrały kategorię i obszar działania produktu?
W pierwszym etapie Wizażanki zagłosowały na kategorię kosmetyku, który ma powstać w ramach projektu. Zdecydowana większość wybrała pielęgnację, pozostawiając w tyle kategorię „makijaż”. Następnie, spośród możliwych obszarów pielęgnacyjnych, największą liczbę głosów zdobyła pielęgnacja ust, a 37% uczestniczek ankiety uznało ją za najważniejszą. W ten sposób określono główny kierunek projektu, czyli stworzenie kosmetyku do pielęgnacji ust. W kolejnym głosowaniu użytkowniczki zdecydowały, iż w ich kosmetyczkach powinny znaleźć się peeling, olejek i masełko do ust!
Trzeci etap projektu – zdecyduj o zapachu kosmetyku
Po wyborze kategorii i rodzaju produktu, przyszedł czas na kolejny, równie istotny etap, czyli wybór zapachu. Pielęgnacja ust to rytuał, który oprócz działania, powinien też dawać uczucie odprężenia!
Wypełnij krótką ankietę i pomóż nam wspólnie z marką myBuddy stworzyć produkt, który trafi prosto do serc (i kosmetyczek!) Wizażanek. Na głosowanie macie czas do 27 lipca, do końca dnia!
Finalny efekt prac, czyli gotowy produkt do pielęgnacji ust zostanie po raz pierwszy zaprezentowany podczas gali z okazji 25. urodzin Wizaz.pl, która odbędzie się w październiku 2025. Produkt zostanie wprowadzony do sprzedaży w drogerii internetowej Cocolita, a za jego formułę i jakość odpowiada polska marka myBuddy.