„Jak wygląda u Państwa sytuacja w sypialni?” – czyli jak Edyta Herbuś i jej partner dbają o wspólny Komfort

rzecznikprasowy.pl 1 tydzień temu

„Jak wygląda u Państwa sytuacja w sypialni?” – to pytanie, z którym musi zmierzyć się Edyta Herbuś wraz z partnerem Piotrem Bukowieckim w nowym autorskim miniserialu stworzonym z marką Komfort. Para, w pełnej humoru produkcji, stawi czoła wyzwaniom, które nie tylko dotyczą remontu wspólnego domu, ale także… różnic w postrzeganiu świata przez pryzmat kobiecej i męskiej perspektywy.

„Na Komfortowej” to komediowy serial, ukazujący życie pary, która podjęła decyzję o metamorfozie swojego mieszkania. Bohaterowie, Edyta i Piotr, stają przed wyzwaniem gruntownej zmiany swoich czterech kątów, co staje się pretekstem do szeregu zabawnych sytuacji. Aby poradzić sobie z trudnościami, które wystawiają ich związek na próbę – od kłótni o rodzaj paneli, przez szereg wymagających decyzji, nietrafione porady projektantów wnętrz, aż po nietypowe problemy w sypialni – decydują się na terapię. Widzowie towarzyszą im na każdej sesji, gdzie nie brakuje absurdalnych momentów i komicznych retrospekcji. Zaczepne dialogi i codzienne rozterki, które przy okazji remontu nabierają nowego wymiaru, prowadzą do wielu prześmiesznych sytuacji.

„Tworzenie domu marzeń wspólnie z Piotrem, to najlepszy dowód na to, iż w parze tkwi siła. Bazowaliśmy na naszej autentycznej relacji, przenosząc sytuacje z życia codziennego na ekran, oczywiście z przymrużeniem oka. To historia o nas, w jakiejś części spójna z tym, co przeżywamy na co dzień. Praca przy tym projekcie była prawdziwą zabawą, bo w zasadzie nie musieliśmy zbyt dużo „grać” – czerpaliśmy ze swoich charakterów i doświadczeń. Bawiliśmy się przy tym znakomicie i wierzymy, iż widzowie będą śmiać się razem z nami, odnajdując przy okazji fragmenty ze swoich własnych przygód związanych z remontem.” komentuje Edyta Herbuś.

„Na Komfortowej” to także dowód na to, iż Komfort nie przestaje zaskakiwać swoimi pomysłami w zakresie promocji marki. Firma, znana z produktów do aranżacji wnętrz, w tym łazienek, podłóg, drzwi i kuchni, pokazuje, iż potrafi łączyć rozrywkę z praktycznymi wskazówkami aranżacyjnymi. Cała scenografia serialu, od mebli po detale wykończeniowe, pochodzi z oferty Komfort, łącząc doświadczenie w aranżacji przestrzeni z tworzeniem oryginalnego, angażującego contentu.

„Decydując się na tę produkcję, postawiliśmy na coś znacznie więcej, niż tradycyjne podejście do reklamy. „Na Komfortowej” to historia pełna autentyczności, która łączy humor z inspiracjami wnętrzarskimi. To również dowód, iż Komfort potrafi zaskakiwać – nie tylko jako ekspert w dziedzinie remontowej, ale także jako twórca angażującego i przystępnego contentu. Chcemy pokazać, iż dom to nie tylko przestrzeń do życia, ale także miejsce, które odzwierciedla nasze relacje i emocje.”mówi Magdalena Stępień, Chief Marketing Officer w Sklepy Komfort S.A.

Premiera serialu „Na Komfortowej” odbędzie się 9 grudnia na kanale YouTube marki Komfort oraz na stronie internetowej https://komfort.pl/st/na-komfortowej. Kolejne odcinki będą ukazywać się co poniedziałek o godzinie 10. Pierwszy odcinek można obejrzeć już teraz na kanale YouTube marki Komfort: https://www.youtube.com/embed/G6UZ8Dpo_7M.

***

Sklepy Komfort S.A.

Sklepy Komfort S.A. to wiodąca marka w branży wyposażenia wnętrz, która od ponad 30 lat jest obecna w Polsce. W swojej ofercie posiada wszystko, co potrzebne do kompleksowego urządzenia łazienki, wykończenia podłóg, wyboru drzwi oraz zaprojektowania kuchni i innych domowych wnętrz. To profesjonalne usługi i produkty od renomowanych producentów. Firma stawia na innowacyjność i nowoczesność, dbając na każdym kroku o satysfakcję swoich klientów w ponad 160 salonach stacjonarnych i w sklepie internetowym komfort.pl.

Idź do oryginalnego materiału