Jak w interesujący sposób zareklamować... szczotkę do czyszczenia kominów? Firma z Białegostoku stworzyła viralowy świąteczny spot

nowymarketing.pl 1 rok temu
Tajfun, czyli szczotka do czyszczenia komina, to produkt, który kojarzy się raczej z niezbyt czystą, choć potrzebną pracą kominiarza. Jak zrobić kreację, która zaintryguje i przyciągnie uwagę do produktu, który nie jest łatwy do reklamowania? Czy motyw seksu, zdrady i świąt to udany przepis na reklamę? Na pewno nie zawsze, ale w przypadku firmy Prowent Białystok taka mieszanka wybuchowa przedstawiona w jednym spocie okazała się strzałem w dziesiątkę. Zabawne wideo stało się viralem na portalach Wykop.pl i JoeMonster, a także zebrało pozytywne komentarze ze strony potencjalnych klientów... i nie tylko. Jak w ogóle powstał spot reklamowy „Pani Mikołajowa i Tajfun w kominie!"?
– Dość długo zastanawialiśmy się, jak to ugryźć, a ponieważ nie mieliśmy nieograniczonego budżetu to uznaliśmy, iż dobrze by było stworzyć coś, co będzie miało potencjał viralu i będzie na tyle ciekawe, iż ludzie będą to sobie pokazywać – mówi Adam Minta,...
Idź do oryginalnego materiału