Cukiernia Sowa modernizuje sklep na Błoniu. Marka zapowiada spore zmiany

metropoliabydgoska.pl 1 dzień temu

Trwa remont sklepu Cukierni Sowa przy ulicy Schulza. Marka zapowiada spore zmiany, w tym możliwość bezobsługowych zamówień.

Z początkiem lipca Cukiernia Sowa rozpoczęła modernizację jednego ze swoich najważniejszych punktów – sklepu przyzakładowego zlokalizowanego przy ul. Schulza 3 w Bydgoszczy, tuż przy siedzibie firmy. Remont potrwa do jesieni. – Do wnętrza wprowadzony zostanie najnowszy standard wystroju obowiązujący w sieci, jak również nowości i udogodnienia dla klientów – podkreśla Cukiernia Sowa.

Cukiernia Sowa przy Schulza. Nowy wystrój i pierwsze w sieci stanowisko samoobsługowe

Jednym z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w modernizowanym lokalu będzie pierwsze w sieci Cukierni Sowa stanowisko samoobsługowe. – To nowoczesne udogodnienie powstało z myślą o klientach, którzy chcą w szybki i wygodny sposób zakupić na wynos słodką czy wytrawną przekąskę oraz napić się aromatycznej kawy z lokalnej palarni Sowa Caffè – bez konieczności oczekiwania w kolejce – zaznacza bydgoska sieć.

Miłośników celebrowania chwil i relacji w przestrzeni kawiarnianej ucieszy wiadomość, iż w wyremontowanym lokalu pojawi się całoroczna, przeszklona strefa wypoczynkowa w formie ogrodu zimowego. Zaplanowana została także infrastruktura przyjazna środowisku – jak ogólnodostępne ładowarki do aut elektrycznych i wygodne stojaki rowerowe na parkingu. Zakończenie remontu planowane jest na przełom września i października tego roku.


CZYTAJ RÓWNIEŻ: Nowa włoska restauracja w Bydgoszczy


Za projekt przebudowy odpowiada studio projektowe Schwitzke Górski, z którym marka Cukiernia Sowa wypracowała już długofalową współpracę, realizując remodelingi w wielu miejscach w Polsce.

Choć lokal na Błoniu przechodzi gruntowną modernizację, klienci mogą bez przeszkód korzystać z działającego tuż obok sklepu tymczasowego, który mieści się zaledwie 20 metrów od remontowanego budynku. Punkt ten zapewnia pełną ofertę Cukierni Sowa – dostępne są wypieki słodkie i wytrawne oraz ciepłe dania śniadaniowe. To rozwiązanie pozwala zachować ciągłość działalności i minimalizuje niedogodności dla klientów.

Remodeling przyzakładowego sklepu to element szerszej strategii rozwoju marki, obejmującej modernizację lokali w całej Polsce. W samym 2025 roku remonty przeszło już sześć punktów sprzedaży. Inwestycje te realnie wpływają na komfort zakupów i budowanie nowoczesnego wizerunku rodzimej marki, opartego na tradycji, jakości i innowacyjności. – Zgodnie z naszą strategią „Rośniemy mądrze”, rozwijamy naszą sieć, stawiając przede wszystkim na jakość oferty i obsługi. Chcemy zadbać o jeszcze lepsze doświadczenia naszych klientów, a nowa odsłona sklepu przy Schulza doskonale wpisuje się w te założenia – podkreśla Michał Sowa, członek zarządu Cukierni Sowa.

Idź do oryginalnego materiału