W brazylijskim Sao Paulo odbyły się targi Seafood Show Latin America 2025. W wydarzeniu wzięła udział bydgoska rodzinna firma ABRAMCZYK.
Firma regularnie bierze udział w targach branżowych na całym świecie. Tym razem padło na Amerykę Południowa. – Trzymamy rękę na pulsie. Szukamy nowych rynków i nowych źródeł naturalnego surowca – relacjonują przedstawiciele firmy.
Stoisko w Sao Paulo zostało zorganizowane przez Polskie Stowarzyszenie Przetwórców Ryb. Wydarzenie było okazją do rozmów i pozyskania nowych kontaktów w celu poszerzenia oferty najlepszych ryb i owoców morza z całego świata.
Nagroda dla firmy ABRAMCZYK
Niedawno rodzinna firma ABRAMCZYK triumfowała w prestiżowym konkursie „Złote Innowacje FMCG 2025” w kategorii „produkty rybne”. Nagrodzony został jeden z nowych produktów rodzinnego przedsiębiorstwa – fish nuggets, czyli zdrowa alternatywa dla popularnych przekąsek.
Soczysty filet z mintaja w chrupiącej panierce jest oferowany w trzech smakach: chipsów fromage, chipsów paprykowych oraz chipsów zielona cebulka. Niezdrowe jedzenie można więc zastąpić produktem o czystym składzie i łatwym w przygotowaniu.
@abramczyk.eu 100% filet z mintaja. Gotowe w 10 minut — patelnia, airfryer, piekarnik. Wybierasz, jak chrupiesz. Czysty skład. Dużo białka. Zero ściemy. Trzy smaki: Papryka | Zielona cebulka | Fromage Który bierzesz z półki w Lidlu? #FishNuggets #Abramczyk #LidlPolska #Ryba #JedzLepiej #polskie #polski #dobre #polecajka #czipsy #genz #jemyzdrowo #pyszne ♬ oryginalny dźwięk – abramczyk.eu – abramczyk.euWspierają sport i środowisko
ABRAMCZYK to nie tylko producent ryb, ale także firma silnie zaangażowana w funkcjonowanie lokalnej społeczności. Przedsiębiorstwo promuje zdrowy tryb życia, a także wspiera sportowców. Jest tytularnym sponsorem żużlowców Polonii oraz koszykarzy Astorii. W ramach ABRAMCZYK TEAM łączy zawodników i kibiców wokół idei zdrowego, rodzinnego stylu życia, idącego w parze z dietą bogatą w ryby i owoce morza.












