Żywność marek własnych na targach w Kielcach

radiokielce.pl 2 godzin temu
Zdjęcie: 6.11.2024. Targi Kielce. VI Targi Marek Własnych. / Fot. Jarosław Kubalski - Radio Kielce


Firmy ze Świętokrzyskiego obecne będą na Targach Marek Własnych, które odbędą się w Targach Kielce od 22 do 23 października. Spotkają się tam z kupcami z dużych sieci handlowych. Będą rozmawiać o współpracy.

W wydarzeniu uczestniczyć będą między innymi: Zakład Piekarniczy Omar z Ostrowca Świętokrzyskiego, Grupa Producentów Owoców i Warzyw Refal z Sandomierszczyzny, firma MAT ze Starachowic, Manufaktura Kameduły spod Buska-Zdroju oraz Agropole z powiatu pińczowskiego. Przedstawią oferty przedstawicielom sieci handlowych i hurtowni, a do grona wystawców mogą przez cały czas dołączać kolejne świętokrzyskie firmy.

Targi Marek Własnych to miejsce, które łączy producentów i dostawców artykułów dla marek własnych oraz oryginalnych marek z przedstawicielami sieci handlowych, hurtowników, restauracji i hoteli.

– To nieduże firmy, które szukają nowych kierunków zbytu słodyczy, pieczywa, przetworów, owoców czy przypraw. Podczas wydarzenia specjaliści z tych przedsiębiorstw porozmawiają o współpracy z kupcami – mówi Małgorzata Ozdoba, menedżer projektu w Targach Kielce.

– Lista wystawców cały czas jest otwarta, dlatego zapraszamy na nią kolejne świętokrzyskie firmy. Rozmowy biznesowe z przedstawicielami sieci handlowych inspirują do tworzenia nowych marek własnych i otwierają drogi handlu dla marek producenckich, zdecydowanie skracając łańcuch dostaw – zachęca.

Co pokażą świętokrzyscy wystawcy? Ofertę pieczywa świeżego i mrożonego z piekarni Omar, która słynie z chleba rustykalnego, bułek, ciabatty i pieczywa kanapkowego. Grupa Refal zaprezentuje świeże jabłka i inne owoce deserowe, oferując sieciom detalicznym produkty sortowane, certyfikowane i pakowane. Firma MAT ze Starachowic pokaże szeroki wybór słodyczy i przekąsek – od cukierków i draży po chrupiące smakołyki. Manufaktura Kameduły zaprezentuje produkty premium tworzone tradycyjnymi metodami, skierowane do sieci poszukujących niszowych i naturalnych produktów. Z kolei firma Agropole z Nieprowic specjalizuje się w suszonych warzywach, ziołach, przyprawach, mieszankach i farszach.

Tę ofertę poznają przedstawiciele najważniejszych sieci handlowych w Polsce, jak, między innymi: Społem Coop, Eurocash, Bricomarche, Goldfinch, Leclerc, Intermarché, Orzech, Lewiatan, Stokrotka i Topaz. Obecność zapowiedziała również Iwona Sarga, prezes Krajowej Platformy Handlowej Społem. Kupcy i branżowi zwiedzający mogą już rejestrować się na stronie targikielce.pl/futureprivatelabels. Wstęp jest bezpłatny.

Targi będą także czasem dla debat. Eksperci i przedstawiciele sieci handlowych, takich jak Biedronka, Lidl, Dino, Intermarché czy Auchan, będą mówić o najważniejszych trendach i strategiach w rozwoju marek własnych. Powiedzą, jak budować przewagę konkurencyjną, lojalność klientów oraz innowacyjność w polskim sektorze FMCG. Będą też prelekcje poświęcone branży mięsnej oraz dynamicznie rozwijającemu się sektorowi karmy i żywności dla zwierząt domowych. Pierwszy Kongres Pet Food oraz odbywający się równolegle Okrągły Stół Branży Mięsnej i Handlu Nowoczesnego organizuje ceniony ekspert rynku Marek Bielski, wydawca miesięcznika „Rzeźnik Polski” z Gemini Group.

Rejestracja dla wystawców, kupców i branżowych zwiedzających trwa.



Idź do oryginalnego materiału