Linki do ścieżki nawigacyjnej
- Podróże międzynarodowe
- Podróż
Miasto zostało wybrane przez „New York Times” na jedno z 52 miejsc wartych odwiedzenia w 2024 r.
Opublikowano 03 lipca 2024 r. • 4 minuty czytania
Możesz zapisać ten artykuł, rejestrując się za darmo tutaj. Lub zaloguj się, jeżeli masz konto.
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/07/Yamaguchi-%E2%80%9EKioto-Zachodu-przygotowuje-sie-na-przyjecie-wiekszej-liczby-turystow.jpg)
Recenzje i rekomendacje są bezstronne, a produkty są wybierane niezależnie. Postmedia może zarabiać prowizję partnerską od zakupów dokonanych za pośrednictwem linków na tej stronie.
Treść artykułu
Władze miejskie Yamaguchi przygotowują się na przyjęcie większej liczby turystów zagranicznych po tym, jak miasto zostało wybrane przez The New York Times jako jedno z 52 miejsc wartych odwiedzenia w 2024 r. Oczekiwania są duże, ale pojawiają się także obawy.
Na początku kwietnia około 20 turystów z Tajwanu odwiedziło Saikotei, tradycyjny japoński budynek założony w 1877 roku. Jest to obiekt turystyczny w Yamaguchi, który wcześniej był luksusową restauracją.
Reklama 2
Ta reklama nie została jeszcze załadowana, ale Twój artykuł znajduje się poniżej.
TA TREŚĆ JEST ZAREZERWOWANA TYLKO DLA ABONENTÓW
Zapisz się już dziś, aby otrzymywać najświeższe wiadomości ze swojego miasta i całej Kanady.
- Nieograniczony dostęp online do artykułów z całej Kanady na jednym koncie.
- Uzyskaj ekskluzywny dostęp do Vancouver Sun ePaper, elektronicznej kopii wydania papierowego, którą możesz udostępniać, pobierać i komentować.
- Zapoznaj się z przemyśleniami i analizami dotyczącymi wydarzeń za kulisami, przygotowanymi przez naszych nagradzanych dziennikarzy.
- Wspieraj lokalnych dziennikarzy i nowe pokolenie dziennikarzy.
- Codzienne łamigłówki, w tym krzyżówka New York Timesa.
SUBSKRYBUJ, ABY ODBLOKOWAĆ WIĘCEJ ARTYKUŁÓW
Zapisz się już dziś, aby otrzymywać najświeższe wiadomości ze swojego miasta i całej Kanady.
- Nieograniczony dostęp online do artykułów z całej Kanady na jednym koncie.
- Uzyskaj ekskluzywny dostęp do Vancouver Sun ePaper, elektronicznej kopii wydania papierowego, którą możesz udostępniać, pobierać i komentować.
- Zapoznaj się z przemyśleniami i analizami dotyczącymi wydarzeń za kulisami, przygotowanymi przez naszych nagradzanych dziennikarzy.
- Wspieraj lokalnych dziennikarzy i nowe pokolenie dziennikarzy.
- Codzienne łamigłówki, w tym krzyżówka New York Timesa.
ZAREJESTRUJ SIĘ / ZALOGUJ, ABY ODBLOKOWAĆ WIĘCEJ ARTYKUŁÓW
Utwórz konto lub zaloguj się, aby kontynuować czytanie.
- Uzyskaj dostęp do artykułów z całej Kanady dzięki jednego konta.
- Podziel się swoimi przemyśleniami i dołącz do dyskusji w komentarzach.
- Ciesz się dodatkowymi artykułami w każdym miesiącu.
- Otrzymuj e-maile z aktualnościami od swoich ulubionych autorów.
Zaloguj się lub utwórz konto
Lub
Treść artykułu
32-letniej kobiecie odwiedzającej to miejsce pomogli założyć kimono i zrobić jej zdjęcie w ogrodzie. „Yamaguchi jest ciche i ma piękne naturalne środowisko. Naprawdę mi się podoba” – powiedziała z uśmiechem.
Miasto jest znane z wielu atrakcji turystycznych, w tym pięciopiętrowej pagody w świątyni Rurikoji i kurortu z gorącymi źródłami Yuda Onsen. Jednak artykuł w The New York Times przedstawił również takie mało znane miejsca, jak piece do wypalania ceramiki i kawiarnie, które miejscowi uwielbiają od wielu lat.
Wśród nich znajduje się Mizunoue Kiln, galeria-warsztat garncarski zlokalizowany na terenie świątyni Toshunji. Craig Mod, pisarz, który polecił Yamaguchi w gazecie jako „Kioto Zachodu”, odwiedził piec ponad dwa lata wcześniej, według Gakuji Masui, garncarza, który prowadzi piec. Powiedział, iż początkowo był zaskoczony, iż Yamaguchi został wymieniony w gazecie.
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/07/1720049591_468_Yamaguchi-%E2%80%9EKioto-Zachodu-przygotowuje-sie-na-przyjecie-wiekszej-liczby-turystow.jpg)
„Biorąc pod uwagę jego perspektywę podróżowania, zrozumiałem dlaczego” – powiedział Masui. Amerykański pisarz ceni miejsca, w których podróżnik może poczuć codzienne życie ludzi tam mieszkających, powiedział.
Piec zaczął przyjmować zagranicznych turystów. Niektórzy turyści z Niemiec i Kanady powiedzieli, iż zdecydowali się na miejsce docelowe po przeczytaniu artykułu. Masui odpowiedział im dzięki aplikacji do tłumaczenia, mówiąc, iż jest szczęśliwy, iż może mieć to nowe doświadczenie.
Czas podróży
Zaplanuj swoją następną wyprawę z Travel Time, gdzie znajdziesz oferty podróży, miejsca docelowe i sprzęt.
Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie powyższego newslettera od Postmedia Network Inc.
Dziękujemy za zarejestrowanie się!
E-mail powitalny jest w drodze. jeżeli go nie widzisz, sprawdź folder ze spamem.
Kolejny numer Travel Time już niedługo trafi do Twojej skrzynki pocztowej.
Napotkaliśmy problem podczas rejestracji. Spróbuj ponownie
Treść artykułu
Reklama 3
Ta reklama nie została jeszcze załadowana, ale Twój artykuł znajduje się poniżej.
Treść artykułu
Odpowiadanie w językach obcych
Reklama w czołowej amerykańskiej gazecie może być znakomitą okazją dla lokalnej społeczności, aby przyciągnąć zagranicznych turystów do Japonii.
Władze miejskie Yamaguchi wysłały dwóch urzędników do Morioki, która została wybrana spośród „52 miejsc wartych odwiedzenia” w 2023 r., aby zebrać informacje na temat reakcji miasta.
Według władz prefektury Iwate, w pierwszej połowie 2023 r. Moriokę odwiedziło 24 352 turystów zagranicznych (dane wstępne), czyli cztery razy więcej niż w roku poprzednim. Władze miasta Yamaguchi, które w 2022 r. przyjęły około 9200 turystów zagranicznych, również spodziewają się znacznego wzrostu.
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/07/1720049591_135_Yamaguchi-%E2%80%9EKioto-Zachodu-przygotowuje-sie-na-przyjecie-wiekszej-liczby-turystow.jpg)
W tym roku fiskalnym władze miasta zwiększyły liczbę pracowników, którzy mówią językami obcymi. Dofinansowują również koszty tworzenia wielojęzycznych menu w restauracjach i innych sklepach. Rozszerzą bezpłatne usługi Wi-Fi w centrach informacji turystycznej dla obcokrajowców, którzy korzystają z funkcji map i tłumaczeń na swoich telefonach.
Podmioty sektora prywatnego również zaczęły zwiększać liczbę miejsc noclegowych dla zagranicznych gości. Na stacji JR Yamaguchi szafki na monety prowadzone przez sklep na stacji zostały usunięte pod koniec września ubiegłego roku, kiedy sklep został zamknięty. Jednak Chugoku JR Bus Co. ponownie je zainstalowało w marcu tego roku.
Reklama 4
Ta reklama nie została jeszcze załadowana, ale Twój artykuł znajduje się poniżej.
Treść artykułu
Nishi No Miyabi Tokiwa, działający od dawna zajazd w kurorcie z gorącymi źródłami Yuda Onsen, przeprowadził szkolenie z obsługi klienta w języku angielskim dla wszystkich swoich pracowników.
Obawy związane z nadmierną turystyką
Z drugiej strony, wśród lokalnej społeczności narastają obawy dotyczące negatywnych skutków zwiększonej liczby zagranicznych turystów odwiedzających miasto.
Według lokalnego stowarzyszenia taksówek, brakuje taksówek, ponieważ nie jest w stanie zapewnić wystarczającej liczby taksówkarzy po tym, jak zmniejszyła się ich liczba podczas pandemii COVID-19. W zależności od czasu, niektórzy turyści mogą być zmuszeni do długiego oczekiwania na taksówkę, poinformowało stowarzyszenie.
![](https://oen.pl/wp-content/uploads/2024/07/1720049592_938_Yamaguchi-%E2%80%9EKioto-Zachodu-przygotowuje-sie-na-przyjecie-wiekszej-liczby-turystow.jpg)
„Jeśli nagle przybędzie duża liczba obcokrajowców, nie sądzę, iż będziemy w stanie pomieścić ich wszystkich” – powiedziała kobieta, która jest właścicielką restauracji w dzielnicy Yuda Onsen. Oprócz obaw związanych z barierą językową, jej restauracja akceptuje tylko płatności gotówkowe. Dodała: „Nie chcę też, aby nasi stali klienci nie mogli dostać miejsca”.
Ponieważ wiele atrakcji turystycznych w mieście znajduje się w pobliżu obszarów mieszkalnych, istnieją również obawy dotyczące hałasu i śmieci, które mogą towarzyszyć dużemu wzrostowi liczby turystów. „Chcielibyśmy poprawić środowisko gościnności, jednocześnie słuchając głosów naszych obywateli, aby chronić ich codzienne życie” — powiedział urzędnik w samorządzie miejskim.
Reklama 5
Ta reklama nie została jeszcze załadowana, ale Twój artykuł znajduje się poniżej.
Treść artykułu
Naukowcy przewidują 9 miliardów jenów korzyści
Efekt ekonomiczny Yamaguchi’ego, który pojawił się w The New York Times, może oznaczać napływ 9 miliardów jenów w tym roku, według szacunków Yamaguchi University. Szacunek został sporządzony przez zespół badawczy pod przewodnictwem profesora nadzwyczajnego Shinya Kato z Wydziału Ekonomii i został ogłoszony 2 maja.
Opierał się na danych z Morioki i innych miast za granicą, które w przeszłości były uznawane za miejsca, które trzeba koniecznie odwiedzić. Zespół badawczy wykorzystał również ankietę, w której pytano odwiedzających pięciopiętrową pagodę świątyni Rurikoji, ile wydaliby podczas wizyty w mieście.
Szacuje się, iż liczba turystów odwiedzających miasto wzrośnie o 912 000, z czego 55 000 będą stanowić turyści zagraniczni.
Treść artykułu
Udostępnij ten artykuł w swojej sieci społecznościowej