Dzięki wyświetlaczowi Spatial Reality Display firmy Sony i nowemu rozwiązaniu NVIDIA Omniverse twórcy mogą teraz cieszyć się renderowaniem w czasie rzeczywistym jak nigdy dotąd. NVIDIA Omniverse to platforma interfejsów programowania aplikacji, zestawów do tworzenia systemu i usług, które umożliwiają programistom płynne łączenie technologii Universal Scene Opis (OpenUSD) i renderowania NVIDIA RTX z istniejącymi narzędziami programowymi. Łącząc aplikacje oparte na OpenUSD opracowane na platformie NVIDIA Omniverse z wyświetlaczem Spatial Reality Display firmy Sony, twórcy mogą natychmiast przeglądać zasoby 3D i manipulować nimi w czasie rzeczywistym. Dzięki temu twórcy mogą przekształcić swoje cyfrowe projekty w doświadczenia przypominające holografię, dając im swobodę eksplorowania wszystkich aspektów swojej pracy pod każdym kątem, bez konieczności stosowania dodatkowego sprzętu.
„Dzięki funkcjom Sony Spatial Reality Display i NVIDIA Omniverse umożliwiamy twórcom przesuwanie granic możliwości w zakresie projektowania i wizualizacji 3D” — powiedział Toshi Suzuki, zastępca dyrektora Centrum Inkubacji w Sony Corporation. „Od architektury po rozrywkę – nasi klienci mogą teraz urzeczywistniać swoje pomysły w żywym, realistycznym 3D – bez dodatkowego sprzętu. To wyższy poziom immersji”.
„Ekrany rzeczywistości przestrzennej oferują twórcom intuicyjny i skuteczny sposób wprowadzania innowacji i interakcji z treściami 3D” – powiedział Greg Jones, dyrektor ds. rozwoju biznesu rozszerzonej rzeczywistości w firmie NVIDIA. „Połączenie Sony z platformami OpenUSD i Omniverse w wyświetlaczach ELF-SR umożliwia renderowanie zasobów w czasie rzeczywistym, poprawiając doświadczenia i przyspieszając przepływ pracy w różnych branżach”.
Source link