Wypalenie w aplikacjach randkowych, gdy główne aplikacje częściowo zwracają się w stronę przyjaźni

cyberfeed.pl 4 dni temu


Rosnące zjawisko randek aplikacja Z nowego raportu wynika, iż ​​wypalenie zawodowe skłania głównych graczy do przynajmniej częściowego przejścia na poszukiwanie przyjaciół…

Wypalenie w aplikacji randkowej

Coraz częściej pojawia się raport, iż aplikacje randkowe i randki online nie spełniają swoich obietnic, co potwierdza jedno z niedawnych badań „paradoks wyboru” oznacza, iż ​​ludzie nie znajdują lepszych dopasowań w przypadku spotkań organicznych, pomimo znacznie większej puli randek.

Niedawne Forbesa badanie wykazało, iż aplikacje randkowe również mają negatywny wpływ na to, jak ludzie się o sobie myślą.

W obliczu niezliczonej konkurencji i oszustw zatruwających krajobraz randkowy, łatwo jest poczuć się zagubionym, a choćby zbędnym dla innych singli […]

Rzeczywiście, przytłaczająca liczba respondentów zgłasza uczucie zmęczenia aplikacjami randkowymi. Na pytanie, jak często czują się wyczerpani emocjonalnie, psychicznie lub fizycznie aplikacjami randkowymi, łącznie 78% doświadczyło tego uczucia czasami, często lub zawsze […]

„Ludzie, którzy doświadczają wypalenia zawodowego w aplikacjach randkowych, są wyczerpani ciągłym poznawaniem nowych ludzi, marnowaniem okazji i kłamstwami” – mówi dr Spann. „Z biegiem czasu niefortunne obawy związane z korzystaniem z aplikacji randkowej mogą sprawić, iż ktoś straci nadzieję w procesie randkowania i znalezieniu adekwatnej osoby”.

Główne aplikacje skupiające się na znajdowaniu znajomych

The „Financial Times”. donosi, iż najważniejsi gracze w tej dziedzinie – w tym Bumble and Match Group – zwracają się w tej chwili w stronę znajdowania znajomych jako sposobu na ożywienie zainteresowania.

Jones powiedział, iż Bumble skoncentruje się tej jesieni na „skalowaniu rozwoju Genewy i BFF”, aby „z czasem zdywersyfikować nasz model monetyzacji biznesu”.

Najnowsza aplikacja Match, Yuzu, wprowadzona na rynek w lutym, to także pierwszy produkt firmy Match, który wyraźnie oferuje tryb wyłącznie społecznościowy oraz funkcję randkową […]

„To dla nas poligon doświadczalny” – powiedział w tym miesiącu dyrektor finansowy Match, Gary Swidler, na konferencji inwestorów. „Myślę, iż można wytyczyć granicę na podstawie rzeczy, które testujemy dla wschodzących marek, w tym Yuzu, i tego, co możemy pomyśleć w przyszłości w Tinderze”.

Analitycy twierdzą, iż konsumenci znacznie rzadziej będą skłonni płacić za znalezienie znajomych, ale bezpłatne dopasowywanie znajomych może być sposobem na utrzymanie zaangażowania ludzi w aplikację, dzięki czemu chętniej zwrócą się do niej, gdy szukają romantycznego romansu. partner.

Zdjęcie autorstwa Nik NA Usuń rozpryski

FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.



Source link

Idź do oryginalnego materiału