Wygodne Zwroty: Lojalność klienta zaczyna się od dobrze obsłużonego zwrotu (E-commerce bez tajemnic, odc. 20)

ewp.pl 1 dzień temu

Krzysztof Kukla, CEO Wygodne Zwroty twierdzi:  lojalność klienta nie zaczyna się od pierwszego zakupu. Lojalność klienta zaczyna się od pierwszego dobrze obsłużonego zwrotu.

Zwrot to dziś nie tylko obowiązek prawny, ale część doświadczenia zakupowego, które decyduje o tym, czy klient wróci. Strach przed trudnym procesem, niejasną polityką czy utrudnieniami, może spowodować, iż będziesz realnie tracić klientów.

Branża fashion jest tu idealnym przykładem – emocje zakupowe są ogromne, a frustracja po źle obsłużonym zwrocie jeszcze większa. Dobrze zaprojektowany proces pozwala zamienić złość w zaufanie i ponowny zakup. Bo klient, który odzyska pieniądze w 2 dni, wróci. Ten, który czeka 2 tygodnie, już nie.

Z tego odcinka „E-commerce bez tajemnic” dowiesz się m.in.:

  • dlaczego dobrze obsłużony zwrot może budować większą lojalność niż rabat,
  • jak jasna polityka i szybka komunikacja wpływają na retencję klientów,
  • jak optymalizacja magazynu skraca czas zwrotu środków i ogranicza straty,
  • dlaczego zwroty to wspólne zadanie marketingu, obsługi i logistyki.

Partnerem strategicznym wideocastu jest IdoSell.

Posłuchaj tego odcinka „E-commerce bez tajemnic”:

O „E-commerce bez tajemnic”:

„E-commerce bez tajemnic” to wideocast magazynu „E-commerce w Praktyce”, w którym odkrywamy kulisy e-handlu. Damian Jemioło rozmawia z topowymi ekspertami o tym, jak budować silne marki, wdrażać skuteczne strategie omnichannel, projektować ścieżki zakupowe i maksymalizować sprzedaż. Konkretne porady, bez marketingowego pustosłowia. Partnerem wideocastu jest IdoSell.

Słuchaj „E-commerce bez tajemnic”, wideocastu pełnego praktycznych wskazówek, sprawdzonych strategii i rozmów z ekspertami skutecznej sprzedaży online. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.

Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: [email protected].
Współpraca: [email protected].

Idź do oryginalnego materiału