Krzysztof Kukla, CEO Wygodne Zwroty twierdzi: lojalność klienta nie zaczyna się od pierwszego zakupu. Lojalność klienta zaczyna się od pierwszego dobrze obsłużonego zwrotu.
Zwrot to dziś nie tylko obowiązek prawny, ale część doświadczenia zakupowego, które decyduje o tym, czy klient wróci. Strach przed trudnym procesem, niejasną polityką czy utrudnieniami, może spowodować, iż będziesz realnie tracić klientów.
Branża fashion jest tu idealnym przykładem – emocje zakupowe są ogromne, a frustracja po źle obsłużonym zwrocie jeszcze większa. Dobrze zaprojektowany proces pozwala zamienić złość w zaufanie i ponowny zakup. Bo klient, który odzyska pieniądze w 2 dni, wróci. Ten, który czeka 2 tygodnie, już nie.
Z tego odcinka „E-commerce bez tajemnic” dowiesz się m.in.:
- dlaczego dobrze obsłużony zwrot może budować większą lojalność niż rabat,
- jak jasna polityka i szybka komunikacja wpływają na retencję klientów,
- jak optymalizacja magazynu skraca czas zwrotu środków i ogranicza straty,
- dlaczego zwroty to wspólne zadanie marketingu, obsługi i logistyki.
Partnerem strategicznym wideocastu jest IdoSell.
Posłuchaj tego odcinka „E-commerce bez tajemnic”:
O „E-commerce bez tajemnic”:
„E-commerce bez tajemnic” to wideocast magazynu „E-commerce w Praktyce”, w którym odkrywamy kulisy e-handlu. Damian Jemioło rozmawia z topowymi ekspertami o tym, jak budować silne marki, wdrażać skuteczne strategie omnichannel, projektować ścieżki zakupowe i maksymalizować sprzedaż. Konkretne porady, bez marketingowego pustosłowia. Partnerem wideocastu jest IdoSell.
Słuchaj „E-commerce bez tajemnic”, wideocastu pełnego praktycznych wskazówek, sprawdzonych strategii i rozmów z ekspertami skutecznej sprzedaży online. Wszystkich odcinków możesz wysłuchać na naszej stronie internetowej, a także na platformach Spotify, Apple Podcasts oraz YouTube.
Chcesz u nas wystąpić? Napisz na: [email protected].
Współpraca: [email protected].













