Włosi zrobili film promocyjny, w którym wykorzystano zdjęcia ze... Słowenii

nowymarketing.pl 1 rok temu
W mediach społecznościowych pojawił się film promocyjny, który powstał z inicjatywy włoskiego Ministerstwa Turystyki. Kontrowersyjny pomysł i realizacja spotkały się ze skrajnymi opiniami, ale przede wszystkim odbiorcy zauważyli, iż część scen została nakręcona w innym kraju. Wydawałoby się, iż Włochy nie muszą już promować swojego kraju pod kątem turystycznym, a jednak co jakiś czas powstają kampanie, które zachęcają obcokrajowców do odwiedzenia tego wyjątkowego miejsca na mapie Europy.
Najnowszy film promocyjny, który jest częścią dużej kampanii promocyjnej stworzonej przez agencję Armando Testa, ukazuje przede wszystkim piękno architektury i dziedzictwa historycznego Włoch. W wideo zatytułowanym „Open to Meraviglia” pokazano również słynną Wenus w roli influencerki, dzięki czemu Włochom udało się połączyć historię ze współczesnością. Przypominamy, iż Wenus jest symbolem włoskiej sztuki i pojawia się w renesansowym obrazie Sandro Botticellego „Narodziny...
Idź do oryginalnego materiału