Wkrótce Alexa może być lepsza w dzwonieniu do Ubera i kupowaniu biletów na koncerty

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


Następny bieżące raporty iż generatywna przemiana Alexy w sztuczną inteligencję Amazona nie przebiega dobrze, wydaje się, iż Amazon może przyjąć bardziej praktyczne podejście, aby uczynić swojego inteligentnego asystenta bardziej użytecznym. Według Znawca biznesuAmazon współpracuje z kilkoma firmami, aby Alexa lepiej radziła sobie z czynnościami, które możesz chcieć wykonywać od cyfrowego asystenta: w tym dzwonieniem do Ubera, obsługą Ticketmaster na wydarzenia, rezerwacją kolacji za pośrednictwem OpenTable oraz obsługą GrubHub i Instacart w celu dostawy jedzenia.

Amazon chce, aby nowa Alexa była w stanie wykonać całe zadanie za użytkownika, zamiast oddawać je osobie trzeciej, jak ma to miejsce w dużej mierze w przypadku umiejętności. BI raportuje, iż te firmy partnerskie staną się „podstawową opcją do wykonywania określonych zadań w ulepszonej aplikacji Alexa”. Na przykład, gdy poprosisz Alexę, aby zamówiła pizzę, którą dostałeś w zeszłym tygodniu z miejsca, które lubisz, może to potencjalnie połączyć się z swoje konto GrubHub i zamów pepperoni i ananasa, oszczędzając kilka minut grzebania przy telefonie.

Według BIpartnerstwo nie jest ostateczne. W rzeczywistości rzecznik Amazona powiedział publikacji, iż każdy proces opracowywania produktu obejmuje pomysły, które „niekoniecznie odzwierciedlają doświadczenie, gdy wdrożymy go dla naszych klientów”.

To podejście stanowi interesujące antidotum na szum wokół asystentów głosowych dotyczący generatywnej sztucznej inteligencji. Nie ma potrzeby wymyślać koła na nowo, wystarczy je ulepszyć. Chociaż raport nie zawierał szczegółów technicznych, jeżeli Amazon współpracuje z firmami, dobrym rozwiązaniem może być znacznie bardziej wypróbowane i sprawdzone rozwiązanie niż generatywna sztuczna inteligencja: interfejsy API.

Zamiast uruchamiać asystenta opartego na LLM w usłudze lub witrynie internetowej i kazać mu wykonać zadanie za Ciebie (model, który firmy lubią Królik I Humanitarna sztuczna inteligencja próbowałem z ograniczonym sukcesem), Amazon mógłby po prostu użyć inteligentniejszej, bardziej konwersacyjnej Alexy, aby nieporadna struktura poleceń i kontroli wywołań API była bardziej płynna. Choć technicznie znacznie mniej ambitne, jeżeli zapewnia płynniejsze zamawianie pizzy dzięki głosu niż w przypadku obecnego procesu Alexa Skillsto ogólna poprawa.

Wadą jest to, iż jeżeli Amazon korzysta z partnerstw w celu zapewnienia tej funkcjonalności, Twoja lokalna pizzeria może nie znajdować się na tej liście. (Mój dopiero co został zamówiony przez Internet i jest w najlepszym razie nierówny.) Według Bis źródła Amazon spodziewa się, iż do trzeciego kwartału przyszłego roku będzie miał około 200 partnerów. W zależności od tego, kim są ci partnerzy, podejście „upewnijmy się, iż to rzeczywiście działa” zamiast „oto chatbot, który może spróbować dodać szyszki do Twojej pizzy” wydaje się lepszym rozwiązaniem.



Source link

Idź do oryginalnego materiału