Uber wprowadza świąteczną atmosferę dzięki nowej aktualizacji, która umożliwi klientom zamówienie na żądanie choinek, a choćby grupy kolędników, pod same drzwi. Firma dokonuje także rebrandingu swojej marki usługa dostawy tego samego dnia jako Uber Courier i rozwija jego funkcję umożliwiającą rodzicom małych dzieci rezerwację pojazdu z fotelikiem samochodowym.
Uber oferuje ograniczoną dostawę choinek, z przerwami, od 2015 roku — zwykle poprzez współpracę z lokalnymi dostawcami. W tym roku firma rozszerza usługę na cały kraj. Klienci mogą zamówić świeżo ściętą choinkę lub inne dekoracje o tematyce świątecznej, w tym wieńce, za pośrednictwem aplikacji Uber Eats.
Niedostępna w całym kraju jest oferta firmy polegająca na wysłaniu do Twojego domu grupy śpiewaków, którzy zaśpiewają Ci kolędy. Od 7 grudnia usługa ta będzie dostępna wyłącznie dla klientów Ubera w Nowym Jorku, Los Angeles, Dallas, Miami i Waszyngtonie. Dzięki partnerstwu z dostawcą alkoholu Diageo kolędnicy przyniosą Ci również poczęstunek alkoholowy.
Pomijając świąteczne gadżety, Uber zmienia nazwę swojej usługi dostawy tego samego dnia, Uber Connect, na Uber Courier. Dostawy można planować z wyprzedzeniem, a Uber oferuje śledzenie podróży na żywo oraz system weryfikacji PIN-u w celu potwierdzenia odbioru paczki.
I wreszcie Uber rozszerza swoją ofertę oferta fotelików samochodowych do większej liczby miast, w tym do Orlando, DC, Atlanty, Miami i San Francisco. Usługa udostępniania kierowcom fotelików samochodowych Nuna działa w Nowym Jorku i Los Angeles od 2023 roku.