"Tuugether Forever" - nowa kampania marki TATUUM udowadnia, iż wartości są na zawsze
Zdjęcie: fot. Łukasz Pukowiec
Kiedy świat mody wiruje w szaleńczym tempie fast fashion, polska marka TATUUM umacnia swój kodeks odpowiedzialności i relacje z klientkami. „TUUGETHER FOREVER" to nie tylko hasło nowej kampanii - to filozoficzny manifest, który zmienia reguły gry. 10 lat gwarancji na ubrania, dożywotnia ochrona serwisowa i powołanie fundacji to deklaracje marki. Nie ma tu ściemy - mówimy w końcu o marce, która jest legitymowana do takich kroków, będąc od lat wierna krawiectwu współtworzących markę rzemieślników dawnej Telimeny. Czy można mówić o premium quality bez wzięcia odpowiedzialności za trwałość i poszanowania tradycji? O tym, iż wartości i dobre relacje są na zawsze opowiada też sesja zdjęciowa autorstwa Łukasza Pukowca z polskimi modelkami kilku pokoleń: Lidią Popiel, Ewą Witkowską, Julią Banaś i Maddie Kulicką.