Proste i perfekcyjne połączenie, które daje orzeźwienie? Kiedyś Pepsi z plasterkiem cytryny, dziś – Pepsi Twist lub Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny. Marka rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki – zarówno w komunikacji, jak i działaniach brandowych. Wśród zaplanowanych aktywności znalazły się: szerokozasięgowa emisja spotów telewizyjnych i digital video, kontekstowa obecność w przestrzeni miejskiej (OOH/DOOH), konkurs konsumencki oraz limitowany drop ubrań powstały we współpracy z kultową polską marką.
TO TAKIE PROSTE! PEPSI STARTUJE Z NOWĄ WIOSENNĄ KAMPANIĄ
brief.pl 2 miesięcy temu
- Strona główna
- Moda
- TO TAKIE PROSTE! PEPSI STARTUJE Z NOWĄ WIOSENNĄ KAMPANIĄ
Powiązane
Letnia kolekcja BIZUU MER. Styl, który płynie z emocji
9 godzin temu
Wyprzedaż ruszyła w H&M - letnie i zwiewne ubrania kupis...
10 godzin temu