Proste i perfekcyjne połączenie, które daje orzeźwienie? Kiedyś Pepsi z plasterkiem cytryny, dziś – Pepsi Twist lub Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny. Marka rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki – zarówno w komunikacji, jak i działaniach brandowych. Wśród zaplanowanych aktywności znalazły się: szerokozasięgowa emisja spotów telewizyjnych i digital video, kontekstowa obecność w przestrzeni miejskiej (OOH/DOOH), konkurs konsumencki oraz limitowany drop ubrań powstały we współpracy z kultową polską marką.
TO TAKIE PROSTE! PEPSI STARTUJE Z NOWĄ WIOSENNĄ KAMPANIĄ
brief.pl 5 miesięcy temu
- Strona główna
- Moda
- TO TAKIE PROSTE! PEPSI STARTUJE Z NOWĄ WIOSENNĄ KAMPANIĄ
Powiązane
Za tydzień w Kcyni wielkie święto archiwistów rodzinnych
3 godzin temu
Dziki i amulety
5 godzin temu
Inne czasy, inne życia
8 godzin temu
Polecane
Gruchnęły wieści o Rogacewiczu. To koniec
40 minut temu
Koszmar Stocha w kwalifikacjach. Zabrakło 0,2 punktu
6 godzin temu
Aneta Zając przeszła metamorfozę. Jest nie do poznania!
8 godzin temu