Proste i perfekcyjne połączenie, które daje orzeźwienie? Kiedyś Pepsi z plasterkiem cytryny, dziś – Pepsi Twist lub Pepsi Zero Cukru o smaku cytryny. Marka rusza z nową, wielokanałową kampanią pod hasłem „To takie proste”, celebrującą prostotę, nostalgię i świeże podejście do klasyki – zarówno w komunikacji, jak i działaniach brandowych. Wśród zaplanowanych aktywności znalazły się: szerokozasięgowa emisja spotów telewizyjnych i digital video, kontekstowa obecność w przestrzeni miejskiej (OOH/DOOH), konkurs konsumencki oraz limitowany drop ubrań powstały we współpracy z kultową polską marką.
TO TAKIE PROSTE! PEPSI STARTUJE Z NOWĄ WIOSENNĄ KAMPANIĄ
brief.pl 1 tydzień temu
- Strona główna
- Moda
- TO TAKIE PROSTE! PEPSI STARTUJE Z NOWĄ WIOSENNĄ KAMPANIĄ
Powiązane
Raciborski marsz w kapeluszach już 27 kwietnia!
2 godzin temu
Majowy masz po zdrowie!
3 godzin temu