Techland ogłosił pierwszy w crossover Dying Light: The Beast, w którym dwa uniwersa skupione przede wszystkim na przetrwaniu zderzą się w ramach jednego, wyjątkowego wydarzenia! Dying Light: The Beast łączy swój horrorowy klimat z dynamicznym battle royale znanym z PUBG MOBILE. Bestie mogą liczyć na nowy quest dostępny w grze, rywalizację o zrzuty zaopatrzenia i możliwość przywalenia przeciwnikom z… patelni – jednego z klasycznych symboli PUBG.
Aby wziąć udział w specjalnym evencie, odwiedźcie Dying Light Outpost i aktywujcie misję Skillet. Następnie, po uruchomieniu Dying Light: The Beast, w ekwipunku znajdziecie nowe malowanie karoserii samochodu – Airdrop Finder. To znak, aby wyruszyć po łupy i walczyć o przetrwanie w świecie pełnym niebezpieczeństw. Waszym zadaniem będzie przechytrzyć jednego z poruczników Barona, oczekującego zrzutów zaopatrzenia dla swoich ludzi, których celem jest schwytać Bestię, czyli… Was. jeżeli misja poboczna Skillet nie pojawia się w grze, upewnijcie się, iż wcześniej skończyliście główne zadanie fabularne Zabawa z prądem.
Crossoverowy quest rozpoczyna się od tajemniczego sygnału radiowego ostrzegającego mieszkańców Castor Woods przed Bestią – Kyle’em Cranem. W trakcie zadania gracze będą eksplorować różne zakątki doliny, ścigając się z siłami Barona o dostęp do zrzutów. Po drodze czekają różne niespodzianki, a na końcu – wyjątkowe nagrody.
Ci, którzy przetrwają i ukończą zadanie, otrzymają zestaw nagród inspirowanych PUBG MOBILE. Wśród nich znajdą się: legendarna patelnia, brutalny stalowy kij baseballowy oraz nowy strój, Marked Man. Każdy z tych przedmiotów zapewni unikalne bonusy w rozgrywce – od większej liczby punktów doświadczenia, przez silniejsze obrażenia od strzałów w głowę, po zwiększoną ogólną skuteczność broni palnej. W grze pojawi się także specjalny Brelok Battleground, który po przypięciu do dowolnej broni poprawi jej efektywność w walce, zwiększając siłę ataków.
Wydarzenie Dying Light: The Beast x PUBG MOBILE potrwa od 31 października do 21 listopada 2025 roku.
Źródło: komunikat prasowy (better. gaming agency)
Fot. główna: materiały prasowe (better. gaming agency)











