Taylor Swift, jedna z największych gwiazd muzyki pop, przyciągnęła uwagę nie tylko swoimi występami, ale i modowym wyborem podczas swojej trasy koncertowej w Polsce. Po jej wizycie w Warszawie, szczegóły dotyczące jej zakupów w polskim butiku budzą ogromne zainteresowanie.
Taylor Swift w Warszawie: Koncerty i Styl
Taylor Swift rozpoczęła swój trzydniowy maraton koncertowy w Warszawie 1 sierpnia, z okazji 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Jej występy na Stadionie Narodowym przyciągnęły tłumy fanów, a każdy z koncertów był prawdziwym widowiskiem, prezentującym karierę artystki. Czwórka z jej najnowszych albumów, w tym „The Tortured Poets Department” z 2024 roku, była centralnym punktem trasy „The Eras Tour”.
Podczas koncertów Swift zachwycała nie tylko swoimi występami, ale także różnorodnymi kreacjami, od eleganckich sukienek po sceniczne stroje pełne blasku.
Taylor Swift i Polski Butik: Co Kupiła?
Ostatnio Taylor Swift przyciągnęła uwagę nie tylko swoją muzyką, ale także modowym wyborem. Na specjalną okazję wybrała zmysłowe body polskiej marki Undress Code. Model No Promises, który zdobył nagrodę ELLE Style Awards 2024, kosztuje 139 € (około 600 zł). Transparentne body zostało zestawione z torebką i butami od Louis Vuitton, co dodatkowo podkreśliło jego ekskluzywny charakter.
Marka Undress Code, znana na polskim rynku, zyskała dzięki Swiftowi międzynarodowe uznanie. Katarzyna Buczek, PR managerka marki, przyznała, iż była to całkowita niespodzianka. „Nie próbowaliśmy zdobyć kontaktu z Taylor Swift, to jej stylista sam znalazł naszą markę. To ogromne wyróżnienie, zwłaszcza iż zdarzyło się tuż po otrzymaniu nagrody ELLE Style Awards 2024 dla marki roku” – powiedziała Buczek.
Efekt Swift: Body w Ekspresowym Tempie Wyprzedane
Jak można się było spodziewać, body No Promises zniknęło z półek w błyskawicznym tempie. Na stronie internetowej Undress Code pozostało już tylko kilka sztuk, a przewiduje się, iż i te zostaną gwałtownie wykupione.
Taylor Swift nie tylko umocniła swoją pozycję jako ikona mody, ale także przyniosła polskiej marce międzynarodowy rozgłos. Jej wybór mody w Warszawie to dowód na to, iż polskie marki mogą konkurować na światowym poziomie i zdobywać uznanie na międzynarodowej scenie.