Przeglądając jesienno-zimowe kolekcje sieciówek, nie sposób nie dostrzec dominacji mięsistych płaszczy. I to nie byle jakich. Wśród propozycji znanych marek królują modele z wysoką zawartością wełny w składzie. To właśnie tego materiału dopatrujemy się na metkach, oczekujących od odzieży wierzchniej maksymalnego komfortu cieplnego. jeżeli w twojej szafie brakuje jeszcze mięsistego, uniwersalnego modelu na dżdżystą jesień i mroźną zimę, propozycja Weekday z H&M to modowy strzał w dziesiątkę.
W sezonie jesień-zima 2025/26 brown is the new black
Odcień "espresso", czy "chocolate brown", staje się w tym sezonie nie tylko ciekawą alternatywą dla czerni, ale wręcz obowiązkowym elementem w garderobie każdej fashionistki. Zgaszona, brązowa paleta kolorów doskonale łączy się z burgundem, błękitem, pastelowym różem, kobaltem, czy odcieniem khaki, a zestawianie kontrastujących tonacji i zabawa kolorem to jeden z wielu mikrotrendów w okresie jesienno-zimowym.
Odcień gorzkiej czekolady ma już pełną aprobatę trend-watcherów i największych projektantów mody. To jeden z powodów, dla którego czarna odzież wierzchnia zmuszona jest ustąpić miejsca na podium brązowym modelom. Brąz jest niezwykle eleganckim i uniwersalnym kolorem, a wiec nic dziwnego, iż wełniane płaszcze w tym odcieniu robią furorę wśród modnych dziewczyn ze Skandynawii, Kopenhagi, Niemiec, czy Francji.
Mięsisty płaszcz wełniany Weekday w H&M
Mięsisty, wełniany płaszcz to jeden z tych elementów garderoby, które jesienią i zimą nie wymagają zbyt wielu dodatków. Sam w sobie dodaje szyku i elegancji choćby najprostszym zestawieniom stylizacyjnym. interesujący model, idealnie wpisujący się w aktualne trendy, znajdziesz na stronie internetowej H&M.
W składzie tej czekoladowej propozycji marki Weekday* dominuje bawełna (60%), która zapewni nam maksymalny komfort grzewczy choćby w najmroźniejsze dni zimy. Ogromną zaletą płaszcza jest oversizowy krój. Z powodzeniem założysz pod niego gruby, wełniany sweter lub obszerną bluzę z kapturem. Konsumenci rekomendują jednak wybór mniejszego rozmiaru niż ten, który standardowo nosisz.
Produkt dostępny jest w czterech wersjach kolorystycznych: czarnej, beżowej, ciemnoszarej i ciemnoczekoladowej. Kosztuje 615 zł. To inwestycja na lata. Odpowiednio pielęgnowany, posłuży choćby przez kilkanaście sezonów.
View Burdaffi on the source website
*W 2008 roku H&M Group (której częścią jest H&M) zakupiła dużą część udziałów w firmie Fabric Scandinavien AB, do której należały marki Weekday, Cheap Monday, czy Monki. Od tego momentu Weekday stała się częścią grupy H&M. To właśnie dlatego produkty marki dostępne są online na stronie sieciówki.
Sprawdź także inne propozycje mięsistych płaszczy wełnianych, dostępne w ofercie innych sieciówek.
View Burdaffi on the source website













