Tak będzie wyglądało nowe dziecko Gerbera w 2024 roku. "Jedno jego zdjęcie podbiło serca komisji"

gazeta.pl 2 dni temu
Zdjęcie: Gerber/Instagram


Czyja twarz znajduje się na logo firmy Gerber, produkującej jedzenie dla najmłodszych dzieci? I kto ją zastąpi? Komisja oceniająca nadesłane fotografie wyłoniła jednego malucha, który zwrócił uwagę wszystkich jurorów. Kto to taki? Zobaczcie sami nową twarz Gerbera.
Firma Gerber powstała pod koniec lat 20. ubiegłego wieku i od początku zajmuje się produkcją żywności dla dzieci, głównie niemowląt. Jej charakterystyczne logo, czyli mała, uśmiechnięta dziewczynka pojawiło się w 1931 roku, za sprawą konkursu. Wówczas Dorothy Hope Smith wysłała do firmy niedokończony rysunek twarzy pięciomiesięcznej wówczas Ann Turner Cook, córki jej sąsiadów. Rysunek tak się spodobał, iż z miejsca stał się oficjalnym logo firmy Gerber i to w oryginalnej, niedokończonej formie na ponad 90 lat. Jednak to nie koniec historii symbolu produktów dla najmłodszych, bo od kilkunastu lat marka co rok wybiera jedno dziecko, które reprezentuje Gerbera w reklamach. A kto nim jest w 2024 roku? Zobaczcie sami.
REKLAMA


Zobacz wideo Lato - najtrudniejsza pora roku dla małych dzieci. Dlaczego? [Mamy Czas]


Nowe dziecko firmy Gerber w 2024 roku. "Jedno jego zdjęcie podbiło serca komisji"
Ann Turner Cook była znana jako dziecko Gerber, którego twarz to logo marki. Zmarła 3 czerwca 2022 roku, mając wówczas 95 lat. Jednak od 2010 roku w Stanach Zjednoczonych firma organizuje konkursy na kolejne dzieci Gerbera. Maluchy, które wygrają, w danym roku kalendarzowym reprezentują markę w kampaniach reklamowych. W 2024 roku to zaszczytne miano otrzymał (za serwisem HuffPost.com) roczny Akil „Sonny" McLeod, pochodzący z amerykańskiego stanu Arizona.


Malec jednym zdjęciem kupił wszystkich jurorów. - Urocze zdjęcie Sonny’ego w nadesłaniu przedstawiało jego uśmiechniętą buzię i wiszącą w tle zabawkę w kształcie słońca. To zgłoszenie od razu zdobyło serca całej komisji. To było wspaniałe słuchać o tym, jak jego rodzina spędza z nim każdy dzień i zawsze szuka jasnych stron, choćby gdy jest ciężko - powiedziała Angela Madlangbayan, wiceprezeska ds. marketingu formy Gerber w rozmowie z dziennikarzami serwisu HuffPost.


Sunny jest twarzą marki Gerber na 2024 rok. Przed nim było wiele innych maluchów
Zaledwie roczny Sunny stał się twarzą firmy Gerber na bieżący rok, co oznacza, iż jego twarz będzie teraz obecna w mediach społecznościowych i reklamach. Poza tym rodzice malca otrzymali też nagrodę pieniężną w wysokości 25 000 dolarów (czyli około 99123,75 złotych), a także darmowy, roczny zapas produktów Gerber, ubranka i wiele innych drobiazgów. Jednak warto wiedzieć, iż mały Sunny nie jest pierwszym maluchem grającym rolę twarzy marki. Przed nim było wiele innych maluchów, reprezentujących różne grupy społeczne.


Na przykład w 2018 roku dzieckiem Gerbera był Lucas Warren, chłopiec z zespołem Downa, a w zeszłym roku (2023) pełniła tę funkcję 10-miesięczna Madison Mendoza. Dziewczynka symbolizuje wszystkie tęczowe dzieci, czyli te, które przyszły na świat po śmierci rodzeństwa, na przykład po poronieniu czy bardzo trudnym porodzie.
Idź do oryginalnego materiału