T-Mobile i Dawid Podsiadło, przy wsparciu Fundacji SEXEDPL, rozpoczynają kolejna odsłonę kampanii #HejtOutLoveIn, żeby zachęcić do zburzenia bariery obojętności wobec hejtu. „Naszą misją jest łączenie ludzi, dostarczamy technologię, ale musimy także zadbać o ich bezpieczeństwo” - przekonuje Paulina Rekosz, dyrektor Departamentu zarządzania marką i Customer Experience T-Mobile Polska. Pięć proc. hejterów potrafi zagłuszyć pozostałe 95 proc. osób - wynika z badań T-Mobile. Strach i poczucie bezsilności sprawiają, iż wielu z nas milczy wobec nienawiści. Badania przeprowadzone przez T-Mobile nie pozostawiają złudzeń: ponad 80 proc. Polaków uważa hejt w internecie za jeden z najpoważniejszych problemów społecznych. Dla pokolenia Z to już codzienność - aż dwie trzecie młodych osób spotkało się z hejtem osobiście lub w swoim otoczeniu. Powody są różne: wygląd, poglądy, orientacja, pochodzenie.
To zjawisko, które nie tylko rani, ale także napędza spiralę odwetu - osoby, które doświadczyły hejtu, pięć razy częściej stają się jego sprawcami - informuje Michał Sawicki, psycholog i seksuolog.
Dlatego T-Mobile wraz z Dawidem Podsiadło i wsparciem Fundacji SEXEDPL rozpoczynają kolejną odsłonę kampanii #HejtOutLoveIn. Celem jest przeciwdziałanie mowie nienawiści w sieci. W ramach kampanii operator zachęca do reagowania na hejt -