Startuje ogólnopolska kampania "TakDlaPodpasek"

nowymarketing.pl 1 rok temu
Startuje duża, ogólnopolska kampania, która zwraca uwagę na problem ubóstwa menstruacyjnego wśród dziewczynek. „TakDlaPodpasek.pl" ma zachęcić do podpisania się pod apelem do rządzących o bezpłatny dostęp do podpasek w każdej polskiej szkole. Havas Warsaw zrealizował kampanię dla Okresowej Koalicji i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest wsparcie wszystkich dziewczynek w Polsce w godnym przeżywaniu okresu oraz uchronienie ich przed opuszczaniem zajęć lekcyjnych z powodu miesiączki. Wbrew powszechnym stereotypom, ubóstwo i wykluczenie menstruacyjne występują także w naszym kraju i w dużym stopniu dotyczą dziewczynek. Potwierdzają to badania[1] Kulczyk Foundation z 2020 oraz 2022 roku.
Wynika z nich, iż aż 54% nastolatek w Polsce przynajmniej raz nie poszło do szkoły z powodu okresu. 21% dziewczynek musiało zwolnić się z lekcji z powodu braku środków higieny menstruacyjnej. 67% Polek przyznaje, iż zdarzyło im się nie mieć w szkole...
Idź do oryginalnego materiału