Stare na nowo – jak zmienia się świat reklamy zewnętrznej?

nowymarketing.pl 1 rok temu
fot. depositphotos.com
Możesz nazwać mnie boomerem, ale doskonale pamiętam scenę z „Powrotu do przyszłości 2”, w której młody Marty Mcfly, zaraz po podróży wehikułem czasu do 2015 roku, zetknął się z billboardem reklamującym 19. część filmu „Szczęki”. Twórcy filmu założyli, iż w wówczas standardem będą trójwymiarowe interaktywne hologramy, które zastąpią wysłużone billboardy 2D. I co? I się pomylili!


Źródło: BTTF-Jaws2.jpg
Otaczająca nas rzeczywistość reklamy zewnętrznej nie zmieniła się aż tak, jak widzieli to scenarzyści. Próżno szukać innowacyjnych formatów w branży OOH, które byłyby gamechangerem. Jednak z drugiej strony, czy jest taka potrzeba? W końcu samo-zawiązujących się butów...
Idź do oryginalnego materiału