Sprawy nabierają tempa

zgielk.blogspot.com 2 miesięcy temu

[...] Kolonia karna Wenus XVI na planecie VX-43, była od lat stabilnym, choć kosztownym, przedsięwzięciem. Surowce wydobywane na tej porośniętej dżunglą planecie zasilały rozwój Nowego Parryża (NP), a przy okazji dżungla eliminowała „niechcianych” – jednostki niebezpieczne społecznie lub politycznie. Dopóki bilans strat w ludziach był akceptowalny, korporacja utrzymywała operację bez większych problemów.

Jednak nagły wzrost strat sprzętu był jak zimny kubeł wody. Policzek w korporacyjne kierownictwo. Wszelkie anomalie w logistyce na kolonii były rzadkością, więc raport Browna wskazał na coś znacznie bardziej niepokojącego. Wysłane grupy audytorów i specjalistów zaginęły bez śladu. Dopiero analiza próbek biologicznych z fragmentów odnalezionych ciał ujawniła brutalną prawdę: Veer-myn – kosmiczne szczury, które zdołały przetrwać katastrofę kolonizacyjną, mnożyły się na planecie i rozwijały swoje podziemne kolonie.
Nie tylko rabowały sprzęt wydobywczy, ale gwałtownie adaptowały go do swoich celów, przekształcając w śmiercionośną broń. Zagrożenie stało się realne, gdy Enforcers z NP przegrali pierwsze starcie o zasoby. Nadszedł czas na szybką odpowiedź ze strony ludzi. Sprawy nabrały tempa! Pierwsze oddziały rozpoznania przybyli na planetę i po otrzymaniu o trwającym plądrowaniu części magazynów kolonii, z marszu weszły do akcji. Niestety Enforcers nie byli przygotowani na sprawną organizację wrogich sił i nie zdołali zapobiec przechwyceniu surowców zgromadzonych w magazynach. [...]

Czy Enforcers zdołają powstrzymać narastające zagrożenie, zanim Veer-myn przejmą kontrolę nad kolonią? Czy Nowy Parryż ocali swoje zyski, czy planeta stanie się symbolem ich upadku? Walka o losy Wenus XVI weszła w kolejny etap!

Cele misji – etap 2 kampanii:

Veer-myn:

  • Po zwycięstwie w pierwszej bitwie kontrolują magazyny pełne części i sprzętu. Ich celem jest utrzymanie, przygotowanych do transportu, cennych materiałów w głąb swojej kolonii. Surowce będą najważniejsze dla modyfikacji ludzkiej technologii na potrzeby szczurzego gniazda oraz posłużą szczurzym Maligni do tworzenia skuteczniejszej biologicznej broni,
  • po zaskoczeniu jakim był kontakt z siłami Enforcers, Veer-myn wycofały z linii frontu Tangle, będące zbyt cennym elementem nie tylko ich sił militarnych ale i budującym pozycję Matki Roju. Psioniczne ataki Tangle na kolonistów sprawdziły się doskonale, natomiast bez wsparcia odpowiednio dużych sił, ryzyko utraty Szczurzego Króla jest zbyt wielkie. Na front wysłano równocześnie więcej jednostek zwiadu oraz Nightmares, odpowiedzialne za przeładunek jak i ochronę zdobytych surowców.

Enforcers:

  • Celem jest odzyskanie zrabowanych zasobów lub spowolnienie ich transportu poza rozpoznany teren wokół kolonii, gdzie ich odzyskanie będzie praktycznie niemożliwe. Na szczęście do kolonii dotarły kolejne jednostki transportowe, przewożące specjalistyczne jednostki do walki w zalesionym terenaie. Pathfinders wraz z wszelkiej maści dronami (niewielkimi D.O.G czy potężnymi anty-grawitacyjnymi C3M4) wsparły weteranów pierwszego starcia w kolonii,
  • priorytetem jest również odzyskanie specjalistów, przechwyconych przez Veer-myn lub znajdujących się na terytorium przez nie kontrolowanym bez wiedzy szczurów. Są to zarówno zwiadowcy, posiadający informacje o kolonii szczurów jak i specjaliści ds wydobycia, których atak zaskoczył podczas dokonywania inspekcji w terenie.

Scenariusz

W drugiej bitwie kampanii rozegramy scenariusz Extraction. Cele Enforcers są identyczne jak te opisane w scenariuszu. Jednakże Veer-myn nie są zainteresowane przejmowaniem wałęsających się po okolicy ludzi a ich celem głównym będzie utrzymanie kontroli nad przygotowanymi do transportu surowcami zdobytymi po rajdzie na magazyny kolonii. Enforcers będą musieli podjąć ważne decyzje dotyczące tego czy istotniejsze jest uzyskanie informacji wywiadowczych od uratowanych zwiadowców i inżynierów czy przejęcie surowców. Każdy wybór może się okazać krótkotrwałym sukcesem, który w dłuższej perspektywie przyniesie kolonii zagładę...

Cele enforcers: przechwycenie i kontrolowanie zwiadowców/specjalistów ds wydobycia, których szczury zaskoczyły na terenie magazynów: za kontrolę 1go, 3VP na koniec rundy, za kontrole 2, 7VP. Za kontrolę 3m 10VP (przechwycenia nie mogę dokonywać Beast, Walker, Tracked, Vehicle). Wystawimy cele w równych odstępach na środku stołu i przesuniemy ich losowo D4".

Cele veer-myn: kontrola 2 magazynów. Tak w poprzedniej misji: 2VP za znacznik, 1VP za bycie 6" od niego +2VP za oba warunki spełnione.

Idź do oryginalnego materiału