1. Nie udzielono mi tego świadczenia
2. Zapłaciłem sam za to świadczenie-nie mam dowodu wpłaty
3. Zapłaciłem sam za to świadczenie-mam dowód wpłaty
4. Inne
- Każde zgłoszenie, które do nas trafia jest dokładnie sprawdzane. Zawsze prosimy świadczeniodawcę o przesłanie dokumentacji medycznej. Najczęściej okazuje się, iż powodem nieścisłości jest błędnie wpisany PESEL - informuje Agnieszka Białas-Sitarska, rzecznik NFZ w Kielcach. - W przypadku dużej ilości zgłoszeń dotyczących jednej placówki (np. gdy jest podejrzenie wyłudzenia pieniędzy z Funduszu) sprawa przekazywana jest do organów ścigania. W tym roku przekazaliśmy dwa takie wnioski. Dotyczyły świadczeń ze stomatologii i ginekologii - dodaje.
Dzięki IKP można uzyskać informacje o e-receptach, e-skierowaniach, e-zwolnieniach, historii leczenia, wizyt w&n