Spot Wrocławia z międzynarodową nagrodą

ttg.com.pl 2 miesięcy temu
fot. Piotr Żyła

Wrocławski spot promocyjny „Wrocław Miasto Przygody” z nagrodą na US International Award (US International Film and Video Festival). Jest to jeden z najstarszych konkursów tego typu – pierwsza edycja odbyła się w 1967 roku. Od 2021 roku konkurs należy do cyklu festiwali organizowanych przez Filmservice International – największego organizatora festiwali filmów korporacyjnych.

„Wrocław Miasto Przygody” to spot promocyjny przygotowany przez Wydział Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego Wrocław [Wroclove], na podstawie którego od ubiegłego roku, we współpracy z Wrocławską Organizacją Turystyczną, realizowana jest kampania turystyczna miasta.

Materiał, zrealizowany w formie zwiastuna filmu przygodowego, nawiązuje do stylistyki serii o Indiana Jonesie, a film czerpie z wrocławskiej legendy o zaginionym skarbie Piotra Włostowica i Opactwa Ołbińskiego.

Wrocław jest miastem pełnym kultury, historii i niezwykłych miejsc, a kampania „Wrocław Miasto Przygody” pokazuje to w sposób atrakcyjny i inspirujący. Jesteśmy dumni, iż nasze starania zostały docenione na arenie międzynarodowej – podkreśla Radosław Michalski, dyrektor Departamentu Marki Miasta.

W materiale podziwiać można zdjęcia m.in. z wrocławskiego ZOO, Narodowego Forum Muzyki, Hydropolis, Hali Stulecia, czy rynku.

W rolach głównych wystąpili utalentowani aktorzy młodego pokolenia – Marianna Żydek i Piotr Nerlewski oraz legenda polskiego kina, Daniel Olbrychski. Producentem filmu jest Grupa MagicLine, a reżyserem Michał Zieliński.

źródło: Polska Organizacja Turystyczna, wroclaw.pl

Idź do oryginalnego materiału